فرماندار بجنورد با اشاره به شعار امسال گفت: انتخابات رکن اساسی در خلق حماسه سیاسی است و ملت ایران با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این عرصه حضور پرشور و باشکوهی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، سید محمد پاکمهر  در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بجنورد که با حضور امام جمعه بجنوردو جمعی از مسئولین برگزارشد، بابیان این مطلب گفت: این نامگذاری برای همه مسئولان یک راهبرد کاری است و برای تحقق و عملی شدن آن، همه باید تلاش کنیم.

وی افزود: نگاه رهبری به نامگذاری حماسه سیاسی، فراتر از انتخابات است و همه باید در خلق آن سهیم باشند تا دشمنان در حوزه سیاست برای همیشه دچار سرخوردگی شوند.

فرمانداری بجنورد با اشاره به این که دشمنان نظام در حوزه اقتصاد و تحریم در حوزه های مختلف برای فشار آوردن به مردم ایران بوده است، گفت: هدف دشمن از تحریم کشور، برای این است تا ملت ایران از آرمان های انقلاب دست بردارد.

وی به 20 فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است و تاکنون خدمات باارزش در مناطق روستایی کشور ارائه داده است.

پاکمهر افزود: فعالیت این نهاد باعث کم شدن مهاجرت روستاییان به شهرها و جلوگیری از حذف شغل کشاورزی شده است.

وی گفت: اکنون در شهرستان بجنورد این نهاد توانسته مطالعه طرح هادی را در 205 روستا از 230 روستا به انجام رسانده و در 52 روستای دیگر نیز اجرایی کند./ب


برچسب ها: انتخابات ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.