استاندار خراسان جنوبی از اتمام پروژه های مسکن مهر تا پایان شهریور ماه امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ؛ قهرمان رشید ظهر شنبه در نشست شورای مسکن استان، با تاکید بر اینکه مشکلات اتحادیه های مسکن در سطح استان باید شناسایی و مشکلات مردم رسیدگی شود، اظهارداشت: تعداد واحدهای مسکن مهر باقیمانده باید تا پایان شهریور ماه امسال به پایان رسیده و تحویل متقاضیان شود.

وی با بیان اینکه در سایت های مسکن مهر خدمات روبنایی و زیربنایی ارائه شده است، افزود: برای بهبود وضعیت اسکان در سایت های مسکن مهر شهرداری ها نیز نسبت به ایجاد فضای سبز در این سایت اقدام کنند.

رشید با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه نسبت به ارائه پایان کار به واحدهای مسکن های مهر استان از سخت گیری ها پرهیز کنند، افزود: به گونه ای برنامه ریزی شود که در مراحل سفت کاری نیز به متقاضیان پایان کار ارائه شود.

استاندار  خراسان جنوبی خواستار مساعدت بانک ها برای پرداخت تسهیلات به پروژه های مسکن مهر شد.

وی با بیان اینکه نصب انشعابات آب، برق، گاز و تلفن در ارزیابی عملکرد دستگاه ها لحاظ می شود، افزود: دستگاه ها نسبت به تامین  امکانات روبنایی و زیربنایی اهتمام ویژه داشته باشند.

رشید با اشاره به اینکه احداث مساجد در سایت های مسکن مهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بیان کرد: اوقاف و امور خیریه استان نسبت به تجهیز مساجد در این سایت ها اقدام کند.

استاندار  خراسان جنوبی با بیان اینکه 95 درصد پروژه های مسکن مهر افتتاح شده در استان گازرسانی شده است، یادآور شد: واحدهای باقیمانده نیز باید گاز رسانی شوند./ک

برچسب ها: مهر ، خراسان ، جنوبی ، امسال ، بسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.