مدير كل كميته امداد امام خميني (ره)خراسان شمالي از پرداخت 166میلیارد و660 ميليون ریال مستمری به مددجویان استان طي سال گذشته خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، امان ا... حسين پور افزود: پرداخت اين مبلغ به منظوررفع بخشي از نیازهای مالی مددجويان تحت حمايت اعطا مي شود و تاکنون ماهيانه به بيش از 29هزارخانوار از مددجویان کمیته امداد مستمری پرداخت شده است.

وي در خصوص منابع تأمین اعتبار جهت ارائه خدمات به مددجویان اظهارداشت : اعتبارات این نهاد از طریق مرکز و اعتبارات دولتی ومشارکت مردم تامین می شود.

مدير كل كميته امداد امام خميني (ره)خراسان شمالي همچنین به توانمندسازی مددجویان که یکی از رویکردهای مهم این نهاد است اشاره کرد وافزود : کمیته امداد علاوه بر اينكه به خانواده هاي داراي شرايط مستمري ماهيانه پرداخت مي كند اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان نموده است تا زمينه اشتغال آنها را نيز فراهم كند تا افراد علی رغم پشتیبانی و حمایت های این نهاد بتوانند کسب درآمدی برای خود و خانواده شان داشته باشند .

حسين پور با اشاره به اینکه اکثر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی در روستاها ساكن هستند افزود : این نهاد برای ایجاد شغل و تشویق فرزندان مددجو برای ماندگاری در روستاها برنامه ریزی بلند مدت درقالب توسعه اشتغال روستايي را در برنامه دارد.

وی به خدمات متنوع کمیته امداد در راستاي توانمندسازی و رفع نیاز مددجویان و خانواده های نیازمنداشاره كرد و افزود: در حال حاضر بیش از 113 هزار نفر از خدمات مختلف همچون مسکن، وام های کارگشایی، بیمه خدمات درمانی واشتغال کمیته امداد بهره مند هستند./ب

برچسب ها: پرداخت ، مستمری ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.