فارس/

اعلام آمادگی فارس برای حضور در لیگ کورسی بانوان

هیئت دوچرخه سواری فارس برای حضور در لیگ کورسی بانوان اعلام آمادگی کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، نخستین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در سال جاری در مواد پیست و جاده از فردا آغاز می شود.

اولین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در سال جاری و در مواد پیست و جاده و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان ازفردا تا 27 فروردین در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

پس از حضور قطعی تیم های (شهرداری همدان و کردستان) برای حضور در این دوره از رقابتها، تیم های (هراز، پاسارگاد تهران، کاشی الماس کویر رفسنجان، هیئت دوچرخه سواری فارس، هیئت کرمانشاه، دبیری و سهند تبریز، ترافیک تهران و خوزستان) نیز برای حضور در نخستین دوره از رقابتهای لیگ کورسی بانوان اعلام آمادگی کرده اند.

زمان پذیرش تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابتها، ساعت 14 تا 17 روز شنبه بیست و چهارم فروردین و زمان برگزاری جلسه فنی سرپرستان و مربیان نیز ساعت 18 همان روز در کمپ تیم های ملی خواهد بود.

در این دوره از رقابتها، رکابزنان رده سنی بزرگسالان در مواد (200 متر، تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، اسکرچ، دورامتیازی، 500 متر، تایم تریل و استقامت) و دوچرخه سواران رده سنی جوانان نیز در مواد ( تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، دور حذفی، 500 متر، تایم تریل و استقامت) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت./ع

برچسب ها: بانوان ، دوچرخه ، کورسی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.