کتابخانه فرهنگسرای فردوس در شصت و نهمین نشست از سلسله نشست‌های‌ «بلور قلم »که به نقد و بررسی کتاب اختصاص دارد،در این جلسه مجموعه داستان «هزار گره » نوشته مریم فردوسی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این مجموعه داستان  به جنگ و دفاع مقدس از نگاه یک زن می نگرد و بازتاب دوران دفاع مقدس را در  روزگار کنونی ما در فاصله زمانی سه ساله از فروردین سال 87 تا اواخر سال 90 بیان کرده است .
این داستان در 102 صفحه  در قطع رقعی از سوی انتشارات نیستان منتشر شده است و فرزاد ادیبی  طراحی جلد آن را بر عهده داشته است.
این گزارش می افزاید این نشست روزسه شنبه 27 فروردین ماه ساعت 16:30 با حضور نویسنده، محمد رضا گودرزی و فاطمه جعفریان(منتقدین) در کتابخانه فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در برنامه «بلور قلم» می‌توانند به کتابخانه فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081043 تماس بگیرند.
گفتني است؛در نشست هاي قبلي« بلور قلم» نويسندگاني همچون سید مهدی شجاعی، محمد حنيف،اسداله شعباني، سيدعلي شجاعي،فرهاد حسن زاده،‌عرفان نظر آهاري، تکین حمزه لو، منیژه آرمین، مهدی رسولی، طلانژاد حسن و ... حضور داشته‌اند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار