مربی تیم فوتبال استقلال گفت: روحیه‌ای که هواداران به ما می‌دهند نباید برای یک بازی و دو بازی باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مجید صالح مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل گهر دورود گفت: با توجه به اینکه 3 روز دیگر باید مقابل سپاهان در یک بازی حساس به میدان برویم باید همین امروز ریکاوری می کردیم  تا  فردا یک جلسه تمرین کنیم، از همین رو قلعه نوعی نتوانست در نشست حضور یابد.

وی افزود: ابتدا زلزله بوشهر را تسلیت می گویم و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

صالح گفت: شاید بازی با سپاهان حساس باشد و قهرمان لیگ را مشخص کند اما باید پله پله پیش رویم. بازی امروز بدون تماشاگر برگزار شد و گهری ها وعده داده با جوانمردی بازی کنند و همین کار را هم کردند.

وی ادامه داد: امروز به ملی پوشان استراحت دادیم و با آرامش به مصاف سپاهان می رویم.

وی در مورد اینکه چرا فرهاد مجیدی پس از چند بازی امروز در ترکیب قرار گرفت افزود: مجیدی اگر اعتمادی به کادر دارد باید کارش را انجام بدهد.کارنامه را آخر فصل ارزیابی می کنند. نمی‌توان گفت فقط در یک مقطع خوب کار می‌کنیم و بخاطر مسایل شخصی بگوییم کارمان خوب نیست.

وی ادامه داد: روحیه‌ای که هواداران به ما می‌دهند نباید برای یک بازی و دو بازی باشد. همیشه هواداران بارسلوناخوب تیم‌خود را تشویق می‌کنند. حتی اگر باز هم مقابل رئال بازنده شوند 80 هزار تماشاگر می‌آیند. امروز آرامش داشتیم.

صالح با اشاره به بازی استقلال و الهلال گفت: الهلال شیوه ای مثل وقت تلف کردن دارد. آنها خود را روی زمین می اندازند و به جای 8 دقیقه وقت تلف شده 4 دقیقه در نظر گرفته می شود. در این شرایط هواداران ما ترقه در زمین می اندازند و همین مسئله باعث شد به جای 11 دقیقه  ای که بازی متوقف شد 5 دقیقه وقت اضافه در نظر بگیرند که به ضرر ما بود.

باید به کادر اعتقاد داشته باشیم و نه به شخص! نباید بگوییم حتما این و آن باشد. اینها کار جمعی و تیمی است که با شرایط سخت تصمیم می‌گیریم.

مجیدی امروز با نظر قلعه‌نویی از اول بازی کرد و تیم را خوب جمع کرد و بعد از تعویض هم راحت بیرون آمد./آق



برچسب ها: اسنقلال ، صالح ، گهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار