داغ شقایق، نشان خداو....... عناوين ويژه برنامه هاي گروه معارف شبكه تهران به مناسبت فرا رسیدن ايام سوگواري دخت گرامي پيامبر اكرم ( ص) بر روي آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه تهران، شاخه طوبی عنوان ویژه برنامه زنده شب و روز شهادت دخت گرامی پیامبر اکرم (ص) است که تعداد آن2برنامه 60 دقیقه ای  و یک برنامه 90 دقیقه ای است که محمد رضا  ماندگاران تهیه کنندگی آن را برنامه را بر عهده دارد. بررسی ابعاد زندگی فردی ، خانوادگی و اجتماعی حضرت فاطمه (س) و الگو سازی برای بانوان امروز محوریت این برنامه است که با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد.
همچنین در یکی از این ویژه برنامه ها از چند تن از افرادی که به تازگی به دین اسلام گرایش پیدا کرده اند و مسلمان شیعی هستند،  دعوت می شود و گفت وگویی با آنها پیرامون دین اسلام  ان صورت می گیرد.
داغ شقایق عنوان برنامه ای است که به پوشش تصویری مراسم عزاداری و سوگواری شب شهادت دخت گرامی پیامبر اکرم (ص)می پردازد. این برنامه در روز شنبه 24 فروردین ماه سخنرانی حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی با مداحی محمدرضا طاهری در مسجد الهادی (مجیدیه شمالی) پخش می کند و در روز یکشنبه 25 فروردین سخنرانی حجت الاسلام رئیسی با مداحی حاج سعید حدادیان در حسینیه شهدای بسیج ( افسریه ) را روی آنتن می برد.  این مراسم به همت هیات رزمندگان اسلام برگزار می شود وتهیه کننده آن هادی آشتیانی است.
علاوه بر اين ، ويژه برنامه "سخنراني مذهبي " که تعداد آن 3 برنامه است که برای دهه دوم ایام فاطمیه و روز شهادت حضرت فاطمه (س) درنظرگرفته شده است. این برنامه پخش سخنرانی حجت الاسلام قاسمیان در مدت 30تا40 دقیقه است که موضوع آن بررسی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا ( س) و زندگی فاطمی در جامعه اسلامی است.
"نشان خدا " كار ديگري از گروه معارف است كه اين برنامه تولیدی به بررسی  فضائل اخلاقي، روحی، مقامی، شخصیتی و....حضرت فاطمه سلام الله عليه با حضور كارشناسان مذهبي همچون آيت الله علوي گرگاني و حجت الاسلام نظری منفرد،حجت الاسلام و السلمین ارفع.... در10 قسمت 7-5 دقيقه اي مي پردازد.  
"حديث ياس" كه اشاره اي به سخنان و احاديت حضرت فاطمه ( س) و نقل احاديث در باره اين بانوي گرامي دارد در 40 قسمت يك دقيقه اي نمایش داده می شود.  
20 بخش مداحی ،روضه خوانی و.... از غروب روزشنبه تا 25 فروردین ماه با صدای مداحان اهل بیت ( ع) مانند حاج سعید حدادیان، محمدرضا طاهری ، سید مجید بنی فاطمه و....از دیگر کارهای در نظر گرفته ویژه ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر اکرم ( ص ) است که از شبکه تهران
در فواصل زمانی مختلف پخش خواهد شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار