پیشنهاد حضور و بازی در کار طنزی را نداشته ام و بیشتر مخاطبان من را با آثار ملودرام می شناسند.

جلیل فرجاد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما در خصوص حضورش در سریال "نوشدارو" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بنا به دلایلی با تیم به توافق نرسیدنم و در "نوشدارو" بازی نمی کنم.



وی ادامه داد: ولی نمی دانم چرا هنوز نام من جزو بازیگران اصلی این سریال تلویزیونی است.
فرجاد با اشاره به حضور کمرنگ خود در فیلم ها و سریال های تلویزیونی گفت: شاید بیشترین دلیل حضور کمرنگ من در هر اثری وجود دستمزدهای کم باشد و گاهی اوقات هم باید عوامل ما را دعوت به بازیگری کنند.
وی با اشاره به فیلمنامه خوب،‌تصریح کرد:‌ پسندیدن فیلمنامه و رفتن من از ایران شایعه ای بیش نبود و همیشه گفته ام که بازیگران را باید با دستمزدی خوب دعوت به کار کنند.
فرجاد در خصوص ایفای نقش در آثار کمدی،‌ اظهار داشت: زمانی که من شروع به بازی کردم به آن صورت سریال ها و فیلم های طنز یا کمدی ساخته نمی شد و بیشتر کارها و نقش ها ملودرام و جدی بود.
وی تصریح کرد:‌ اگر پیشنهاد خوبی باشد به طور قطع در آثار طنز هم ایفای نقش می کنم ولی معتقدم باید کارگردانان بخواهند که بازیگران جدی هم وارد کار طنز شوند.
فرجاد در خصوص حضورش در واحد دوبلاژ سیما نیز اظهار داشت: اگر گرفتار نباشم،‌ در صورت دعوت شدن هم به واحد دوبلاژ سیما می‌روم./ص
برچسب ها: جلیل فرجاد ، نوشدارو ، طنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار