عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: زاکاني با پرکاري و شجاعت در دوران دفاع مقدس ايستاد اکنون هم بايد بر اساس تکليفي که از طرف دوستانش بر عهده وي گذاشته شده به ميدان بيايد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "اسماعيل کوثري" در همايش "مشق حماسه" ضمن بر شمردن ويژگي‌هاي "عليرضا زاکاني" کانديداتوري وي را براي انتخابات رياست جمهوري اعلام کرد.

اين نماينده مجلس ادامه داد: زاکاني با پرکاري و شجاعت در دوران دفاع مقدس ايستاد اکنون هم بايد بر اساس تکليفي که از طرف دوستانش بر عهده  گذاشته شده به ميدان بيايد.

وي افزود: زاکاني بايد مانند دفاع مقدس مسئوليت بر عهده گيرد و بر اساس تعهداتي که داده است اگر يک نفر بهتر از ايشان به ميدان انتخابات آمد آن فرد اصلح معرفي خواهد شد.

کوثري خاطرنشان كرد: در دوره جديد بايد موفقيت‌هاي رؤساي جمهور قبلي نيز در نظر گرفته شود و در جهتي امور کشور از سوي رئيس جمهور آينده اداره شود که ضعف‌هاي گذشته به قوت تبديل شود.

**بايد مانند دفاع مقدس در صحنه باشيم
 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: ملت ما از خود گذشت تا حماسه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را خلق کرد و اين انقلاب به دست مردم صورت گرفته است و مردم آن را جايگزين نظام طاغوت شاهنشاهي کرده اند از اين رو بايد پاي آن بايستند.

وي با بيان اينکه هر چه عمل بزرگ تر باشد دشمن نيز بزرگ تر است گفت: آن گونه که رهبر معظم انقلاب درباره خود مطرح کرده‌اند که ديپلمات نيستند و يک انقلابي‌اند نشان مي‌دهد که جايگاه انقلابي با يک ديپلمات متفاوت است چرا ديپلمات‌ها بايد در چارچوب خاص رفتار کنند، ولي انقلابيون بايد هر لحظه از انقلاب خود مراقبت کنند و هوشيار باشند که دشمن هر لحظه چه روندي را در پيش مي‌گيرد و انقلابي جايي را براي خود در نظر نمي‌گيرد.
 
کوثري گفت: از نظر مردم و سيستم کشور داري بايد آرامش برقرار شود و اين آرامش اکنون برقرار شده است ولي وقتي رهبر معظم انقلاب مي‌فرمايند که من انقلابي هستم نشان از آن دارد که در حال درگيري شديد هستيم چرا که دشمن چشم ديدن ما را ندارد و پي در پي به انقلاب ما ضربه وارد مي‌کنند.

وي ادامه داد: وقتي آگاهانه و با بصيرت موقعيت‌ها را بشناسيم نه تنها خسته نمي‌شويم بلکه در راه خدا سرحال تر قدم بر مي‌داريم، همان گونه که رزمندگان در روزهاي آخر جنگ به مراتب قوي تر در مقابل دشمن ايستاده بودند.

اين نماينده مجلس تصريح کرد: برخي مي‌گويند که ديگر بس است ولي ما معتقديم زندگي سرشار از مبارزه است و ما مدام در حال امتحان هستيم.

وي با تاکيد بر بصيرت اظهار داشت: بايد با بصيرت هرچه بيشتر مسير را ادامه دهيم ما در حماسه گذشته ضربات پي در پي به استکبار وارد کرديم و در دفاع مقدس به اندازه‌اي موفق بوديم که اکنون مردم جهان و منطقه با وجود گذشت ساليان سال از ما الگو مي‌گيرند.

اين نماينده مجلس با بيان اينکه ما با توانستند حماسه را خلق کرده‌ايم گفت: همه مي‌توانند در به وجود آمدن حماسه حضور پيدا کنند و اکنون که شما در اين جا جمع شده‌ايم مي‌خواهيد يک حرف را به جامعه برسانيد و آن اين است که تصميم داريد از يک فرد حماسي براي انتخابات آينده حمايت کنيم.

کوثري افزود: حضرت امام(ره) مسير راه را مشخص کرده‌اند و از آن جايي که ايشان مي‌فرمودند که من خادم شما هستم، من آمده‌ام تا بزرگواري شما را حفظ کنم و دشمنان شما را به زمين بزنم من مي‌خواهم اين ملت را مستقل کنم و دولت نيز مستقل باشد و دست اجانب از اين مملکت کوتاه شود نشان از آن دارد که امام يقين داشت که به قدرت لايزاق الهي متصل است.
 
وي اضافه کرد: امام با اين نگرش جنگ و حماسه را مديريت کرد و توانست با کمترين امکانات بزرگ ترين نتيجه را خلق کند مديريتي که در دفاع مقدس بعد از آن و همچنين تاکنون ادامه دارد، شايد بعضي‌ها از آن زمان دچار اشتباه شده باشند ولي اصل مديريت حماسه بي نظير است.

کوثري گفت: حماسه دفاع مقدس اکنون در کشورهاي منطقه از جمله سوريه،‌ لبنان،‌ فلسطين،‌ عراق و افغانستان به نمايش گذاشته شده است و اين مديريت از خود گذشتگي را سر لوحه کار خود قرار داده است.

اين عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه بايد براي آينده به موقع تصميم گرفت و  وارد صحنه شد تصريح کرد: در شرايط فعلي فداکاري مهم است در دفاع مقدس بعضي آمدند بعد از مدتي برگشتند ولي عده اي هم ثابت قدم مانده است  و حتي با سن کم در مقابل سختي‌هاي دشمن مسئوليت پذيرفتند و يکي از اين افراد عليرضازاکاني است.

كوثري ادامه داد: زاکاني در سن پايين در جبهه مسئوليت پذيرفت و به عنوان يک بسيجي وارد صحنه شد و امام نيز همين را مي‌خواست.

اين نماينده مجلس گفت: اگر مقاومت‌هاي اين چنيني نبود و دشمن اين کشور را اشغال مي‌کرد اکنون براي پاسخ به نسل آينده چه بايد مي‌گفتيم.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه ما بايد مانند دفاع مقدس در صحنه باشيم، تصريح كرد: اگر ما در صحنه نباشيم ولي امر مسلمين تنها مي‌ماند و اين به آن معنا نيست که کسان ديگر نيستند بلکه ما بايد همه با هم باشيم.

کوثري در ادامه همايش مشق حماسه اظهار داشت: اسکتبار با همه توان خود ،‌دلال‌هاي قطر عربستان و حمايت همه جانبه ترکيه نمي‌توانند کاري را عليه ملت سوريه انجام دهد.

وي با بيان اينکه قطعا پيروزي از آن ملت سلحشور سوريه است ادامه داد: تجربه مديريت حماسي ما که به ملت سوريه منتقل شده،‌ به خوبي جواب داده است.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه بايد در انتخابات آينده فردي را برگزينيم که حماسه را پشت سر گذاشته باشد و حضور فعالي در جامعه از وي ديده شده باشد خاطرنشان كرد: زاکاني از جمله افرادي است که اين مسير را طي کرده و اميدواريم  آن چنان پيش برويم که پرچم برافراشته شده به دست امام خميني(ره) و سپرده شده به دست مقام معظم رهبري را به صاحب اصلي آن آقا امام زمان(عج) بسپاريم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: علیرضا ، کاندید ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار