تصویرگران باید قبل از شروع به کشیدن تصویر، اطلاعات مربوط به مخاطب را داشته باشند.

علی هاشمی شهرکی، رئیس انجمن تصویرگران در گفتگو با خبرنگار حوزه  تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: تصویرسازان در طراحی یک تصویر بر  اساس سلیقه و درخواست کارفرما فعالیت می کنند.
وی افزود: کارفرما گروه کارشناسی مخصوصی دارد که در روند کار پل ارتباطی کارفرما و تصویرگر است.
هاشمی شهرکی عنوان کرد: گروه کارشناسی نسبت به تصویرسازی، شناخت ذهن مخاطب ومتنی که تصویر برای آن کشیده می شود اطلاعات لازم را دارد.
وی افزود: این کارشناسان وظیفه دارند تا در روند کار خط مشی های کارفرما را به  تصویرگران منتقل کنند.
رئیس انجمن تصویرگران در خصوص متناسب بودن تصاویر با ذهن مخاطبان گفت: تصویرگران قبل از شروع به کشیدن تصویر، اطلاعات مربوط به گروه سنی مخاطب را بدست می آورند.
وی عنوان کرد: تصویرگران با شناخت روانشناسی کودکان و شناخت امیال ذهنی آنها می‌توانند کار موثری را ارائه دهند.
وی گفت: تصویرگران باید نسبت به متنی که تصویر برای آ‌ن طراحی می شود و همچنین مخاطبان آن آگاهی لازم را داشته باشد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار