جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ جوانان را سرمایه‌های ارزشی کشور خواند و خطاب به آنان گفت: امروز نیاز کشور به شما است؛ آینده شما هم در این سن رقم می‌خورد زیرا جوانان امید کشورند و تمامی پیشرفت‌های علمی که ما شاهد آن هستیم به اتکای دانشمندان جوان ما است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، اردوی علمی روز پنجم درس آمادگی دفاعی (میدان تیر) دانش‌آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم که در ستاد تیپ پیاده آل محمد(ص) برگزار شده بود، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ جوانان را سرمایه‌های ارزشی کشور خواند و خطاب به آنان اظهار داشت: امروز کشور نیازمند شما است؛ آینده شما هم در این سن رقم می‌خورد زیرا جوانان امید کشورند و تمامی پیشرفت‌های علمی که ما شاهد آن هستیم به اتکای دانشمندان جوان ما است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کشوری به رشد و توسعه و بالندگی می‌رسد که جوانان آن در راه کار و پیشرفت‌های مختلف تلاش و همت کنند کشور ما یک نوبت در دفاع مقدس آزمایش خود را پس داده است؛ قدرت ایمان، فداکاری و ایثار جوانان ما بی هیچ امکاناتی و تجهیزاتی نتوانست شکست را به همه استکبار جهان و با همه امکاناتش تحمیل کند.

گفتنی است؛ در این دوره بیش از ۴۵ هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در اردوی عملی، درس آمادگی دفاعی در پنج یگان رزمی و با همکاری نواحی بسیج سپاه تهران بزرگ شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار