تیم منتخب سوارکاری کشورمان برای حضور در لیگ بین المللی قفقاز یکم اردیبهشت راهی آذربایجان می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: رقابتهای بین المللی لیگ سوارکاری پرش با اسب قفقاز طی سال در کشور آذربایجان برگزار می شود و تیمی منتخب از ایران به منظور شرکت در این مسابقات یکم اردیبهشت راهی شهر باکو مرکز این کشور می شود.

در ادامه این گزارش آمده است: در این اعزام 9 سوارکار به همراه 17 رأس اسب و بصورت شخصی راهی خواهند شد.

بر اساس این گزارش: این دومین حضور سوار کاران کشورمان با اسب شخصی در این مسابقات خواهد بود اولین بار در سال 91 تیمی منتخب اعزام شد و نتایج خوبی نیز به دست آمد.

در این گزارش آمده است: هم اکنون نفرات اعزامی در اردوی تهران به سر می برند و به محض اتمام این اردو که هفته آینده است تیم اعزام می شود.

در ادامه گزارش آمده است: متاسفانه به دلیل وجود قرطينه، سوارکاران ایرانی سالها از میادین بین المللی دور بوده اند و فدراسیون با همکاری سازمان دامپزشکی درصدد حل این مشکل است و خوشبختانه گامهای مثبتی نیز برداشته شده است که در نخستین قدم شرکت سوارکاران ایرانی در لیگ معتبر آذربایجان می باشد.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود، با توجه به کارهایی که برای حل این مشکل بزرگ صورت میگیرد زمان نیاز است تا اين اقدامات کامل شود که باید منتظر ماند و دید که چه زمانی شاهد خواهیم بود که دیگر معضل قرنطینه برای سوارکاری کشورمان به میان نیاید و تیم های ملی و منتخب بدون مشکل خاصی به رقابتهای برون مرزی اعزام شوند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار