عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: كانديداها نبايد از بيت‌المال براي اثبات خودشان استفاده كنند.

حجت‌السلام"عليرضا سليمي" نماينده مردم محلات و دليجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اخلاق انتخاباتي و لزوم رعايت آن از سوي كانديداهاي انتخاباتي، گفت: يکي از الزامات ايجاد "حماسه سياسي" در سال جديد و در عرصه سياست و انتخابات، حضور مردم در انتخابات و رعايت الزامات اخلاق كانديداهاي اصلح و هوادارانشان در راستاي دفاع و تبليغ از آنهاست.

وي در ادامه افزود: در رعايت نکات اخلاقي مولفه‌هاي نامزدها انتخاباتي براي اثباتشان، ضرورتي براي جمع آوري آراء بيشتر وجود ندارد و آنها نبايد براي تخريب رقبا خود به زير سوال بردن آنان روي آورند، بلكه بايد دستاوردهاي انقلاب را به ياد داشته در جهت کمال کشور تلاش کنند.

سليمي با تاكيد بر اينكه كانديداهاي انتخابات نبايد از بيت‌المال براي اثبات خودشان استفاده كنند، تصريح كرد: شوراي نگهبان با رصد اين افراد مانع از آن شود كه كانديداها، بيت‌المال را آماج اميال خود قرار دهند.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در پايان خاطر نشان كرد: نامزدهاي انتخاباتي نبايد صداقت را فداي آرزوهاي خود كنندبكله آنها بايد با مردم صادقانه سخن گفته و از فريب‌کاري و کلاهبرداري سياسي خودداري كرده و به‌كارگيري از جملات چند پهلو و رنگ عوض کردن براي کسب آراء، اجتناب كنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار