جوانمردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همه سلايق با رعايت خط قرمزها حق ورود در انتخابات را دارند

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: همه طيف‌ها و گرايش‌هاي موجود در كشور با رعايت خط‌قرمزهاي نظام، حق ورود در انتخابات را دارند.

علیرضا جوانمردی، عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعاي برخي از اصلاح‌طلبان مبني بر اينكه فضاي عادلانه‌اي براي ورود آن‌‌ها به انتخابات وجود ندارد، گفت: همه طيف‌ها و گرايش‌هاي موجود در كشور با رعايت خط‌قرمزهاي نظام، حق ورود در انتخابات را دارند.

وي ادامه داد: مقام معظم رهبري نيز در فرمايشات خود، به‌ويژه در سخنراني‌شان در مشهد مقدس، شركت همه سلايق سياسي در انتخابات را اعلام كردند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين تصريح كرد: برخي از افراد در جريان فتنه 88  در مقابل نظام ايستادند و از موضع خود كوتاه نيامدند كه رفتارشان فراموش نشده و لكه سياهي در پرونده آن‌ها ثبت شده است لذا اين تعداد معدود انتظار تاييد شدن نداشته باشند.

جوانمردي گفت: دامنه اصلاح‌طلبي داراي طيف‌هاي مختلف قوي، متوسط و ضعيف است و اينگونه نخواهد بود كه همه افراد اين طيف‌ها رد شوند بلكه افرادي كه نگرش منفي به نظام نداشته و با آن همراهي مي‌كنند، منعي براي ورود در انتخابات ندارند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: اميدواريم كه همه سلايق براي رقم زدن حماسه سياسي در انتخابات حضور داشته باشند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار