مرزنشینان تا 15 اردیبهشت امسال مهلت دارند برای دریافت کارت الکترونیک اقدام کنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،مدیر کل مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت معدن و تجارت صبح امروز در نشست هم اندیشی صدور کارت الکترونیکی مرزنشینان در ساری با اشاره به این مطلب گفت:از 2 میلیون خانوار که در زمینه مبادلات مرزی فعالیت می کنند 812 هزار خانوار تاکنون کارت الکترونیکی مرزنشینی خود را دریافت کردند .

عباسپور افزود:روزانه 30 هزار کارت مبادلات مرزی صادر و به دفاتر پیشخوان ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون توزیع 50 هزار کارت الکترونیکی در استانهای مرزی آغاز شده،تصریح کرد:اصلاح اطلاعات اشخاص در سیستم دریافت کارت الکترونیکی شناسایی و ثبت میزان کالاهای وارداتی به کشور از طریق مرزنشینان و دسترسی همه دستگاه های اجرایی کشور به اطلاعات را از مزایای صدور این کارت بیان کرد.

ریس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران هم در این نشست با اشاره به اینکه از 20 شهرستان استان 15 شهرستان مشمول دریافت کارت الکترونیک مرزنشینان است گفت:هم اکنون از 19 شرکت تعاونی در مازندران 11 شرکت فعال 31 شرکت نیمه فعال و 5 شرکت راکد است .

هاشم پور نوار ساحلی مازندران را 370 کیلومتر بیان کرد و افزود:با اجرای طرح کارت الکترونیکی مرزنشینان حدود 818 هزار نفر از مردم استان از مزایای این طرح بهره مند می شوند .

به گفته وی افرادی که در 30 کیلومتری ساحل دریا ساکن هستند می توانند کارت الکترونیکی مرزنشینان را دریافت کنند ./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پرهام صفر مفخمی
۱۶:۵۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
ثبت نام کارت مرزنشینان