فرمانده انتظامی فارس از دستگیری دو برادر شرور در منطقه کوار شیراز و کشف سه قتل و 16 شرارت از آنان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیروس سجادیان اظهار داشت: در پی شرارت دو برادر در 10 سال گذشته در منطقه کوار،‌ شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این دو برادر با انجام جرائمی از جمله قتل‌های طایفه‌ای، تهدید، تیراندازی، درگیری مسلحانه و... سبب سلب آسایش مردم و ایجاد مزاحمت برای اهالی منطقه شده بودند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی،‌ عملیاتی و انتظامی هر دو شرور توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند و تحقیقات از آنان در زمینه کشف جرائم ارتکابی آغاز شد.

این مسئول افزود: در تحقیقات صورت گرفته از متهمان نیز سه قتل عمدی و 16 مورد تیراندازی منجر به جرح و تخریب ادوات کشاورزی، ترانس‌های برق و نیز تهدید به قتل، باج‌خواهی و ضرب و جرح کشاورزان منطقه و... کشف شد.

وی اضافه کرد: تمام شاکیان شناسایی شدند و دو اسلحه کلاش که در جرائم ارتکابی توسط این دو شرور استفاده شده بود، نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس اذعان داشت: صحنه‌های جرم بازسازی، ‌پرونده در این مورد تشکیل و تحویل مقام قضایی شد که هر دو نفر با صدور قرار روانه زندان شدند.

سجادیان به کسانی که قصد ایجاد مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان و خلل در نظم و امنیت عمومی را دارند هشدار داد، هرچه سریع‌تر دست از نیات پلید خود برداشته و به آغوش جامعه بازگردند،‌ در غیر این صورت بدانند فارس جایگاه امنی برای این افراد نیست و پلیس آنان را هر نقطه از این استان که باشند دستگیر و تحویل مقام قضایی می‌دهد./ج1

برچسب ها: شرور ، آسایش ، جرایم ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.