عليرضا حائري در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، افزود: اين در حاليست که 50 درصد از صادرات نساجي در کشورهاي جهان، فقط در پوشاک بوده است.
وي تصريح کرد: کشوري نظير بنگلادش در سال 2012، 20 ميليارد دلار صادرات داشته که 80 درصد آن در بخش پوشاک بوده است.
دبير انجمن صنايع نساجي ايران، گفت: پوشاک ما صنعتي نشده که علت آن کمبود و عدم حمايت از برندهاي ملي است.
عليرضا حائري راهکار بخش پوشاک را چنين بيان کرد: ايجاد برندهاي جديد و حمايت از برندهاي فعلي و خارج شدن آنها از شمول قيمت گذاري که اين امر زمينه ساز توسعه توليد داخلي و موجب رونق صنعت ملي مي شود.
وي افزود: با توجه به ظرفيت هاي موجود و با حمايت و تقويت بخش پوشاک مي توانيم به ارقام خوبي در صادرات برسيم./س