دبير انجمن صنايع نساجي ايران گفت: صادرات صنعت نساجي در بخش پوشاک در سال 91، 10تا 15 درصد از صادرات کل محصولات بوده که با افزايش صادرات، ارزش افزوده بالايي به همراه مي آيد.

عليرضا حائري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، افزود: اين در حاليست که 50 درصد از صادرات نساجي در کشورهاي جهان، فقط در پوشاک بوده است.
وي تصريح کرد: کشوري نظير بنگلادش در سال 2012، 20 ميليارد دلار صادرات داشته که 80 درصد آن در بخش پوشاک بوده است.
دبير انجمن صنايع نساجي ايران، گفت: پوشاک ما صنعتي نشده که علت آن کمبود و عدم حمايت از برندهاي ملي است.
عليرضا حائري راهکار بخش پوشاک را چنين بيان کرد: ايجاد برندهاي جديد و حمايت از برندهاي فعلي و خارج شدن آنها از شمول قيمت گذاري که اين امر زمينه ساز توسعه توليد داخلي و موجب رونق صنعت ملي مي شود.
وي افزود: با توجه به ظرفيت هاي موجود و با حمايت و تقويت بخش پوشاک مي توانيم به ارقام خوبي در صادرات برسيم./س
برچسب ها: صادرات ، پوشاک ، نساجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار