مدرس دانشگاه مازندران با تاکيد بر اينکه هم‌اکنون جمهوري اسلامي به عنوان يک الگو در جهان معرفي‌ شده است،‌ گفت: رئيس جمهور کشور ما بايد کسي باشد که نماينده تمدن غني ايراني-اسلامي و مجري آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي باشد.

محمدعلی کریمی فیروزجایی، مدرس دانشگاه مازندران، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم رعایت اخلاق از سوی کاندیداهای انتخاباتی گفت: کاندیداهای انتخاباتی با اهتمام به مکتب غنی اسلام و با توجه به پیشینه تاریخی برگرفته از تمدن ایراني که همواره بر اخلاقيات تاکيد دارد، در عرصه انتخابات حاضر شده و به معرفي توانايي‌هاي خود در عرصه اجرايي کشور بپردازند.

وی با بيان اينکه پيامبر اسلام پيام‌آور مکارم‌الاخلاق است،‌ تصريح کرد: اخلاق‌مداري يکي از ارکاني است که مي‌تواند در محبوبت افراد نقش موثري داشته باشد و يک سياستمدار بي‌اخلاق هيچگاه حمايت مردم جامعه خود را به همراه ندارد.
 
مدرس دانشگاه مازندران تصریح کرد: اسلام در بعد اخلاق فردی و اجتماعی و حکومت‌داری نظرات ارزنده‌اي دارد که ما نیز رعایت و استفاده از آنها را به زمام‌داران و مسئولان نظام و کاندیداهای انتخاباتی پیشنهاد می‌کنیم.

اين مدرس دانشگاه مازندران با تاکيد بر اينکه هم‌اکنون جمهوري اسلامي به عنوان يک الگو در جهان معرفي‌ شده است،‌ اظهارداشت: رئيس جمهور کشور ما بايد کسي باشد که نماينده تمدن غني ايراني-اسلامي و مجري آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي باشد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهای انتخاباتی در میدان عمل و حوزه سیاست باید از تنش‌ها و دغدغه‌هاي بکاهند بیان داشت: مطالبه مردم از این مدير اجرايي کشور این است که مشکلات مردم را اعم از اقتصادي و فرهنگي در نظر داشته باشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب ايرادهاي دولت‌هاي قبلي را برطرف سازد.
 
کریمی فیروزجایی خاطرنشان کرد: تاکيد امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب به مسئولان همواره اين بوده که از بداخلاقی‌های سیاسی که منجر به فتنه می‌شود پرهیز کنند. چرا که رفتاري که باعث دلسردي مردم از نظام اسلامي و اميدشان به دشمنان مي‌شود، يک گناه نابخشودني است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کریمی ، مکتب ، اسلم ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار