او که مطمئن بود در این سرقت هیچ اثر انگشتی به جا نگذاشته بی‌خیال و راحت به اتاقش رفت و با وسایل سرقتی شروع به کار کرد. اما ساعاتی نگذشته بود که در اتاقش به صدا درآمد. این دزد ناشی به همه کس در آن لحظه فکر کرده بود جز پلیس و وقتی در باز شد با دیدن مأموران در جا خشک شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،این دزد کم‌سن و سال در چند قدمی دوربین مخفی پلیس از دريچه پنجره وارد اتاق شد و سرقت کرد.

سارق نوجوان مدرسه شبانه‌روزی میدلند تگزاس در حالی که مدت‌ها بود برای گوشی تلفن و لپ‌تاپ یکی از هم‌مدرسه‌ای‌هایش نقشه کشیده بود، ناآگاهانه در چند متری دوربین مخفی پلیس دست به سرقت زد.

این دانش‌آموز 16 ساله ساعت‌ها در بیرون ساختمان انتظار کشیده بود تا ساختمان خالی شود. وقتی این فرصت برایش فراهم شد او به دنبال راهی برای ورود به اتاق بود که ناگهان چشمش به دریچه کوچک باز پنجره افتاد.

او که فرصت کمی در اختیار داشت و راهی نیز جز شکاف باریک پنجره نمی‌دید با تلاش و زور و فشار فراوان خود را به درون ساختمان کشاند. پس از ورود بسرعت به سمت میز تحریر رفت و لپ‌تاپ و گوشی را زیر لباس گذاشت و از پنجره بالا رفت و عملیات محیرالعقول عبور از پنجره را تکرار کرد.

او که مطمئن بود در این سرقت هیچ اثر انگشتی به جا نگذاشته بی‌خیال و راحت به اتاقش رفت و با وسایل سرقتی شروع به کار کرد. اما ساعاتی نگذشته بود که در اتاقش به صدا درآمد. این دزد ناشی به همه کس در آن لحظه فکر کرده بود جز پلیس و وقتی در باز شد با دیدن مأموران در جا خشک شد و پلیس بسرعت و بدون سؤال و جواب دستبند را به دست پسر نوجوان زد و او را با خود برد.

این نوجوان از این اتفاق شوکه شده بود طوری که مأموران مجبور شدند تصاویر سرقت او را همانجا در خودرو نشانش دهند. ظاهراً از آنجا که مدت‌ها سرقت‌های گاه و بیگاه اتاق‌های دانش‌آموزان این مرکز شبانه‌روزی انجام می‌شد پلیس برای حل این معما در اتاق‌ها دوربین مخفی کار گذاشته بود تا از این طریق سر بزنگاه مچ سارق را بگیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار