مسئول بهداشت محيط شبکه بهداشت، از کشف و معدوم سازی حدود351کیلوگرم انواع موادغذایی غیربهداشتی در تعطیلات نوروز امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران ، جهانبخش علیپور گفت: این موادغذایی شامل رب انار، ترشیجات، موادپخته شده ، کیک وکلوچه ، آبلیموه روغن زیتون ، انواع رنگ های افزودنی غیرمجاز بدون نشان استاندارد وپروانه ساخت واحدتولیدی ونیزتاریخ گذشته از واحدهای عرضه موادغذایی و واحدهای پذیرایی کشف ومعدوم شد.

وی با اشاره به اینکه این کشفیات در راستای طرح های ضربتی و نیز بازدیدهای روزانه بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان آمل انجام می شود، افزود: درهمین راستا سه واحد از اماکن بين راهي تهيه و توزيع مواد غذايي که داراي نواقص بهداشتي بودند از فعاليت آن جلوگيري و تعطيل موقت شدند.

مسئول واحد بهداشت محیط شبكه بهداشت و درمان آمل تصریح کرد: در این راستا تعداد زیادی از صاحبان مغازه ها با تذکرهای چند باره گرفتند و به پرداخت جریمه نقدی نیز محکوم شدند.

علیپورادامه داد: به دليل حساس بودن برخي از واحدها و صنوف بازديد روزانه به طور مستمر انجام مي‌شود و در صورت مشاهده تخلف نيز بر اساس ماده 13 تخلفات بهداشتي با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی اعلام کرد: بیشتر واحدهای عرضه کننده موادغذایی غیر بهداشتی در مسیرجاده هراز واقع شده و بسیاری از صاحبان این واحدها از اعتماد مسافران بین راهی این محور سوء استفاده می کنند./ع

برچسب ها: معدوم ، مواد ، غذایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.