فرمانده انتظامی دشتستان از کشف 10 خودروی سرقتی جدید از باند بزرگ سارقان خودرو خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، داوود محمودزاده در جمع خبرنگاران دشتستان اظهار داشت: تامین امنیت شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و نیروی انتظامی در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: همکاری مردم با نیروی انتظامی اهمیت زیادی دارد و در دشتستان این مهم به خوبی انجام شده است.

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف 10 خودروی سرقتی جدید از باند بزرگ سارقان خودرو خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی دستگیری آخرین عضو باند بزرگ سرقت خودرو تعداد 10 دستگاه خودروی مسروقه دیگر کشف و ضبط شد.

محمودزاده با اشاره به دستگیری یکی دیگر از اعضا باند بزرگ سرقت خودرو افزود: در پی انهدام باند بزرگ سرقت خودرو توسط پلیس آگاهی  دشتستان و دستگیری سر کرده باند مذکور به نام «ب ـ ز» و چندین نفر از همدستانش در ماه‌های پایانی سال گذشته و کشف ده‌ها دستگاه خودرو مسروقه که توسط این باند در سراسر کشور سرقت شده بود، مامورین پلیس آگاهی دشتستان تحقیقات وسیعی را در این زمینه دنبال کرده و یکی دیگر از اعضای باند فوق‌الذکر به نام «ع ـ ح» را شناسایی و با همکاری مامورین پلیس آگاهی شیراز نامبرده را در شهرستان نورآباد ممنسی دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مسئولان قضایی، متهم را به پلیس آگاهی دشتستان دلالت که وی در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده به ارتکاب سرقت 10 دستگاه خودرو اعتراف کرد.

این مسئول گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که از خودروهای مکشوفه تعداد 8 دستگاه دارای سابقه سرقت در شیراز و تنها دو دستگاه دارای سابقه سرقت در شهرستان دشتستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان همچنین تعامل و همکاری مردم با پلیس را در ایام تعطیلات نوروز، بسیار مطلوب بر شمرد.

محمودزاده، ضمن آرزوی سالی خوب و سرشار از موفقیت برای عموم شهروندان اذعان داشت: در ایام تعطیلات نوروز 1392 در سایه همکاری صمیمانه مردم با پلیس، شاهد کاهش تصادفات، روانسازی ترافیک و کاهش وقوع جرایم به‌ویژه جرائم خشن بوده‌ایم.

وی متذکر شد: نظر سنجی‌های انجام شده از مسافرین حاکی از رضایت آنان از وضعیت امنیت و آرامش در شهرستان دشتستان بوده که جا دارد از عموم مردم فهیم و شریف دشتستان به‌خاطر همکاری با فرزندان خود در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم./ج1

برچسب ها: باند ، سارق ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.