بهمني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فعلا تصميمي براي پيش‌فروش سكه نداريم/ موسسات مالي و اعتباري با نام ائمه هرچه سريع‌تر نام خود را تغيير دهند

رئيس كل بانك مركزي گفت:يكي از راهکارهایی که بانک مرکزی برای کاهش قیمت‌ها در نظر داشت، پیش فروش قیمت سکه بود که در حال حاضر و با ثبات قيمت‌ها تصميم به پيش فروش سكه نداريم.

محمود بهمني رئيس کل بانک مرکزي در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران با اشاره پيش‌فروش سكه در اواخر سال گذشته و با بيان اينکه متاسفانه از پيش‌فروش سكه كه در اواخر سال گذشته انجام شد، استقبال چشمگيري صورت نگرفت، گفت: در حال حاضر خريداران سكه، سكه‌هاي خريداري‌شده  خود را بازپس مي‌دهند و تاکنون در حدود 241 هزار سكه پيش‌فروش شده عودت داده شده است.

وي در ادامه افزود: يكي از راهکارهایی که بانک مرکزی برای کاهش قیمت‌ها در نظر داشت، پیش فروش قیمت سکه بود که در حال حاضر و با ثبات قيمت‌ها تصميم به پيش فروش سكه نداريم.

بهمني در پاسخ به سوال دیگری مبني بر اينكه چرا با برخي از موسسه‌هاي مالي و اعتباري که با نام ائمه فعاليت و بعضا اقدام به سودجويي از مردم مي‌كنند برخورد نمی‌شود؟ تصريح كرد: ما بخشنامه‌هايي به اين موسسه‌ها ابلاغ کرده‌ايم مبني بر اينكه بايد نام خود را تغيير دهند، بانک مرکزی به دنبال جمع‌آوری همزمان اين موسسات نیست اما اگر آنها طبق دستور عمل‌ بانک مرکزی عمل نكنند با آنها طبق قانون برخورد مي‌شود.

رئيس كل بانك مركزي در پايان خاطرنشان كرد: موسساتي كه با نام ائمه فعاليت مي‌كنند هرچه سریع‌تر بايد نام خود را تغيير دهند تا مورد برخورد قانون قرار نگيرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیش فروش ، سکه ، بانک مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسن
۰۰:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
واسه چی موسساتی که با نام ائمه هستند باید نامشون رو تغییر بده ؟؟؟ حالا اگه یه بانکی بیاد نام امریکایی بذاره واسه خودش کارش ندارن حالا اینا که میگن حکومت اسلامی و بانکداری اسلامی میخوان به زور و اجبار نام ائمه رو بردارن !!! خوب شما دوستان باشگاه خبرنگاران خبری که اقای بهمنی به شما داده باید سوال میکردین دلیلش چیه تا ما هم بدونیم واسه چی میخوان این کار رو بکنند !!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
اين آقاي ريس كل هيچ كار و برنامه درستي ندارند ولي بنده از اول با انتخاب اسامي مقدس معصومين براي اين لانه هاي ربا خواري مخالفم ..پس تنها اين كار و برنامه مدير كل را قبول دارم
Iran (Islamic Republic of)
جعفر قاسمی
۲۲:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
واقعا متاسسسسسسسسسسسسسسفم
آخرین اخبار