بازیکن تیم استقلال گفت:‌می خواهیم الهلالی ها رابامیهمان نوازی خجالت زده کنیم تادیگر کسی به خود اجازه ی بد رفتاری ندهد.

هاشم بیک زاده ، بازیکن تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فردا بازی دوتیم استقلال والهلال با تمام حاشیه هایش برگزار می شود، وامیدوارم استقلال بتواند این بازی راببرد و انشااله صعود استقلال و سرگروهی اش حتمی خواهد بود.

وی ادامه داد: استقلال فردا بازی سختی را در دیدار با الهلال خواهد داشت و با توجه به برد تیم استقلال بازی سختی را پیش رو داریم.

وی افزود: تیم الهلال هم تیم خوب و منسجمی است و الهلال هم می آید که بازی را ببرد، پس باید به یک بازی تهاجمی و سخت فکر کنیم و حریف را دست کم نگیریم .

بیک زاده تصریح کرد: برگ برنده ی تیم استقلال به دست هواداران این تیم است و آنها با حمایت ها و تشویق هایشان ما را یاری خواهند کرد.

بازیکن استقلال بیان داشت: بازیکن استقلال آبی پوشان از نظر دفاعی عملکرد خوبی دارند که این یکی از نقاط قوت استقلال به حساب می آید و ازنظر روحی وروانی هم شرایط بسیارمساعدی دارد.

بیک زاده افزود: الهلالی های باجنگ روانی که راه انداخته اند نخواهند توانست روی بازی تیم استقلال تأثیربگذارند و اما استقلالی ها می خواهند الهلالی ها را با میزبانی بی نظیرشان خجالت زده کنند.بازیکن تیم استقلال خاطر نشان کرد: ساعت 7بعدازظهر امروز نیز تمرین استقلال انجام می شود./آق
برچسب ها: زمان ، بازی ، نیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار