مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تقدیم دسته گل به دفتر حافظ منافع مصر در تهران ، احمدي‌نژاد: دولت آينده قطعا طراز بالاتري از دولت‌هاي نهم و دهم خواهد داشت ، نظام پولي جهاني ثروت ملت‌ها را به آمريكا منتقل مي‌كند و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نشست سه جانبه سوئيس، ايران و سوريه براي بررسي اوضاع سوريه/ سفر هيئت پارلماني ايران به سوريه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/19/980784_359.jpg

 عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از نشست سه جانبه سوئيس‌، ايران و سوريه براي بررسي اوضاع داخلي سوريه خبر داد.

مجلس قانون بد تصويب نمي‌كند/ سايت فردو تفاوتي با سايت نطنز ندارد
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: پيشنهاد تعطيلي فردو بدين معناست که ايران تسليحات مقابله با پدافند غير‌عامل را غيرفعال کرده تا غربي‌ها هر زمان که خواستند بتوانند به اين مرکز تعرض کنند.

نظام پولي جهاني ثروت ملت‌ها را به آمريكا منتقل مي‌كند
رئيس‌جمهور گفت: امروز نظام پولي جهاني كه متكي بر دلار است دائما مشكلات آمريكا را به ساير ملت‌ها و ثروت ملت‌ها را به آمريكا منتقل مي‌كند و اين در حقيقت يك دزدي سيستماتيك است كه مانع از دستيابي كشورها و ملت‌ها به رفاه مي‌شود.

نشاط سياسي اهتمام بيشتر مسئولان دانشگاه‌ها را مي‌طلبد
 دبيرکل سابق دفتر تحکيم وحدت گفت: برخي مسئولان دانشگاه‌ها اجراي قوانين در دانشگاه را تحت‌الشعاع سليقه‌هاي شخصي قرار داده و از اجراي قوانين جلوگيري مي‌کنند.

ترس از متهم شدن به انحراف براي برخي دوستان ما تبديل به كابوس شده است
امروز ترس از متهم شدن به انحراف براي برخي دوستان ما تبديل به كابوسي شده كه عملا موجبات حذف گزينه‌هاي اصلحي که در بدنه دولت حضور دارند را مهيا ساخته و آنها را به سوي گزينه‌هاي ضعيف‌تر سوق داده است؛ این مایه خرسندی است که دبیر کل محترم و متخلق جبهه پایداری اعلام میدارد که برای ما رسیدن به اصلح مهم است نه دولتی بودن یا نبودن گزینه، اما این نگرش در برخی دیگر از دوستان ما به صراحت نفی و تخریب می شود.

احمدي‌نژاد: دولت آينده قطعا طراز بالاتري از دولت‌هاي نهم و دهم خواهد داشت


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/19/981139_209.jpg

رئيس‌جمهور با بيان اينكه هيچ دولتي به اندازه دولت نهم و دهم از جهات مختلف تحت فشار نبوده است، گفت:معتقدم دولت آينده حتما در طراز بالاتري از دولت نهم و دهم قرار خواهد داشت چرا که انقلاب و ملت رو به کمال است و نشانه آن مطالباتي است که امروز ملت ايران آن را مطرح مي‌کند.

تقدیم دسته گل به دفتر حافظ منافع مصر در تهران

اتحادیه بین‌المللی امت واحده، جنبش عدالتخواه دانشجویی و اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که فردا(سه‌شنبه) دسته گلی را به حافظ منافع مصر در تهران تقدیم می‌کنند.

يحيي آل اسحاق، از شاگرد نانوايي تا حضور در بخش‌هاي استراتژيک و دولتي

 يحيي آل‌اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامي از جمله كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري است كه با محوريت برنامه‌هاي اقتصادي فعاليت خود را آغاز كرده است.

ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه اعلام شد
 معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ارتش به مناسبت هفته ارتش را اعلام کرد.

اگر در پايان انتخابات بي‌نظر باشيم مسئول خواهيم بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/19/980966_397.jpg

 آیت‌الله یزدی با تاکید بر این‌که مراجع عظام در حوزه‌های مختلف صاحب‌نظر هستند و باید به نظرات آنها توجه جدی شود، گفت: هرچه قدر از مرجعیت فاصله بگیریم، از محورهای اصلی دین فاصله گرفته‌ایم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار