فرماندار شهرستان شهریار گفت: اولویت همه دستگاه ها تا هر مقطعی که مشغول به خدمت هستند باید در جهت خلق حماسه سیاسی و اقتصادی استوار گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، عباس جوهری در حاشیه جلسه شواری اداری شهریار که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن اشاره به ابعاد گوناگون و برجسته فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید اظهار داشت: همه مسئولین مدیران موظفند تا آخرین لحظه در پاسداری خون شهدا و منافع کشور در سطوح خرد و کلان نهایت تلاش خود را بکار گیرند و برخی گمان نکنند چون در آینده ای نزدیک تغیيراتی در سطوح مدیریتی رخ خواهد داد در انجام وظایف سستی به خرج دهند.

وی با بیان اینکه هر حرکتی بر خلاف مسیر ولایت و رهبری به طور قطع پیش روی در مسیر سقوط است تصریح کرد: تکلیف ما این است که برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پر شور با تلاشی مضاعف و برنامه ریزی هوشمندانه اقتصادی تا هر ز مانی که مشغول به خدمت هستیم تلفیقی از حماسه سیاسی و اقتصادی را رقم بزنیم.

وی  در ادامه با اشاره به  فعالیت مستمر و مطلوب دستگاههای شهریار در ایام نوروز اعم از ستاد تسهیلات نوروزی ، هلال احمر، شبکه بهداشت، ستاد تنظیم بازار، اداره میراث فرهنگی از اقدامات انجام شده و خدمات ارائه شده به شهروندان در این ایام تقدیر و تشکر نمود.

*کاهش آمار سرقتها در ایام نوروز

حسین گروسی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شواری اسلامی در ادامه اظهار داشت: طبق آمار رسیده در ایام نوروز شاهد کاهش سرقت نسبت به سنوات گذشته بوده ایم که این امر مرهون زحمات دستگاه های امنیتی و مامورین نیروی انتظامی است.

وی در نهایت تصریح کرد: به فضل الهی پر رنگ ترین حضور را در عرصه انتخابات خواهیم داشت که همانا با یک حضور قدرتمند می توان بسیاری از دسیسه ها و فشارهای دشمنان را همچون گذشته دفع و خنثی نمود./ز

برچسب ها: جلسه ، شهریار ، خدمت گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار