مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان از خودکفایی 35 خانوار مددجوی کمیته امداد این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان مطلب فوق گفت: از سیاست های مهم کمیته امداد در حمایت از مددجویان و خدمت رسانی به جامعه هدف توانمندسازی مددجویان و ایجاد توانایی در آنها برای اداره مستقل زندگی است.

غفاري با اشاره به اینکه توانمند سازی مددجویان در دهه چهارم فعالیت امداد به یکی از امور محوری و اساسی این نهاد در خدمت‌رسانی تبدیل شده است، افزود: خوشبختانه در این مدت خانواده‌های بسیاری با توانمندسازی از طریق اجرای طرح‌های اشتغالزایی خودکفا شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شده‌اند.

وي در ادامه با اشاره به عملکرد این نهاد در سال گذشته ادامه داد: در سال 91 کمیته امداد در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی اقدامات چشمگیری را انجام داده به نحویکه سال گذشته 35 خانوار مددجو با حجم جمعیتی 143 خودکفا شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه این خانواده‌ها با اجرای طرح‌های اشتغالزایی توانمند شده‌اند، تصریح کرد: طرح‌های کشاورزی، دامداری، دامپروری، مشاغل خانگی و ... از جمله طرح‌های اجرا شده توسط کمیته امداد است.

غفاری در پایان با اشاره به اینکه عوامل مختلفی در اجرای موفق طرح‌های اشتغالزایی توسط امدا دموثر بودند، خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین این علل نظارت مستمر بارزسان امداد بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی بود./ع

برچسب ها: توانمند ، سازی ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.