رقابت تیم‌های کشتی فرنگی صبای قم و پرسپولیس تهران و یک دیدار عقب افتاده صبا در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور لغو شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، قرار بود کشتی گیران فرنگی کار تیم صبای قم در هفته نخست از دور برگشت پیکارهای این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌ های کشور در دیداری خارج از خانه میهمان تیم پرسپولیس تهران باشند که این دیدار در زمان دیگری برگزار خواهد شد .

در این بین تیم کشتی فرنگی صبای قم یک دیدار معوقه از هفته سوم رقابت‌های دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی دارد که باید با تیم هیئت کشتی استان خوزستان دیدار می‌کرد اما این مسابقه هم که قرار بود بعد از تعطیلات عید برگزار شود ، باز هم به تعویق افتاد.

لغو هر 2 مسابقه صبای قم و دیگر دیدار هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، درخواست کادر فنی تیم ملی از فدراسیون کشتی و سازمان لیگ این فدراسیون برای ایجاد نشدن وقفه در تمرینات تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیاست.

امسال در پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور پنج تیم حضور دارند که در چهار هفته دیدارهای دور رفت را برگزار کرده‌اند و قرار است چهار هفته نیز در مسابقات دور برگشت به مصاف یکدیگر بروند.

تیم‌های فولاد ماهان سپاهان اصفهان، هیئت کشتی فارس، پرسپولیس تهران، هیئت کشتی خوزستان و صبای قم تیم‌های حاضر در پیکارهای این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور هستند .

ماهانی‌ها در نیم فصل نخست مسابقات این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با کسب چهار پیروزی قاطع در صدر ایستاده اند و قهرمان دور رفت لیگ برتر شدند و تیم‌های پرسپولیس تهران، هیئت خوزستان، هیئت فارس و صبای قم به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم جای دارند./ع

برچسب ها: قم ، لغو ، مسابقات ، کشتی ، صبا ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.