رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: خرید مواد بیمارستانی با ارز دولتی و فروش آن با نرخ آزاد، انتصابات غیرقانونی و نحوه پاداش‌هایی که در شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به تأمین اجتماعی «شستا» داده می‌شود از مهمترین دلایل تحقیق و تفحص است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با  فارس درباره مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس مبنی بر تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: طرح تحقیق و تفحص از این سازمان در کمیسیون اجتماعی مطرح و با 9 رأی موافق 6 رأی مخالف و یک رأی ممتنع تصویب شد و برای بررسی به صحن علنی مجلس ارسال شد تا مراحل دیگر را طی کند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در مجلس گذشته نیز بحث تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی مطرح و بررسی شده است ولی نتیجه‌ای هنوز اعلام نشده گفت: بعضی از طراحان تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی مربوط به مجلس‌ گذشته می‌شوند و این افراد دوباره موضوع تحقیق و تفحص را مطرح کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره دلایل تحقیق و تفحص از این سازمان خاطرنشان کرد: خرید مواد بیمارستانی با ارز دولتی و فروش آن با نرخ آزاد، انتصابات غیرقانونی و نحوه پاداش‌هایی  که در شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به تأمین اجتماعی داده می‌شد از مهمترین دلایل بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار