رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه زیر یوغ آمریکا نمی‌رود، گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی مردم در سایه‌سار رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهم‌ترین علل پیشرفت و پیروزی این ملت بزرگ و عبور از بحران‌ها و تحریم‌هاست.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدحسین قندهاری" در جمع کارکنان وزارت دفاع با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم و احادیث ائمه معصومین (ع) توحید و خداشناسی، رحمت الهی و تحول را از پیام‌های مهم طلیعه بهار دانست و اظهار داشت: همان‌طور که در فصل بهار طبیعت زنده می‌شود و روح تازه می‌گیرد انسان نیز باید متحول شود و با رفع کاستی‌ها و ضعف‌ها و با اراده‌ای قوی و تحول قلبی و تحول اخلاقی، زندگی تازه‌ای را آغاز کند.

وی با بیان حدیثی از حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نقش صله ارحام را در زندگی بسیار پربرکت دانست و افزود: نوروز و بهار فرصت بسیار خوبی برای دیدار مؤمنین با یکدیگر و ایجاد صمیمیت بیشتر و زدودن کدورت‌هاست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در بخش دیری از سخنان خود تاکید کرد: سالی که گذشت با وجود تمام سختی‌ها و تحریم‌ها و همه ددمنشی‌های دشمنان که به خاطر وفاداری و ایستادگی مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی به کشور تحمیل شد، سالی پر از موفقیت و پیشرفت بود.

وی افزود: به اذعان رسانه‌های غربی رشد علمی جمهوری اسلامی ایران در سال 91 بیش از 2 درصد بوده که این مهم ایران اسلامی را در خاورمیانه به مقام اول و در جهان به مقام شانزدهم رساند.

قندهاری رمز پیروزی و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج تحریم‌های دشمنان و در مقاطع مختلف را ایستادگی و بردباری امت حزب‌الله در حراست از آرمان‌های نظام و پیروی از رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی عنوان کرد و تصریح کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی مردم در سایه رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای از مهم‌ترین علل پیشرفت و پیروزی این ملت بزرگ و عبور از بحران‌ها و تحریم‌ها بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه دشمنان در طول 34 سال اخیر انواع تحریم و آزار را به امت اسلامی ایران تحمیل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: به رغم تمام تهدیدها و تحریم‌ها، ایران اسلامی پرقدرت در حال حرکت بوده و تاکنون در حوزه‌های مختلف به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از آن امام خامنه‌ای به هویت واقعی خود دست یافت و هیچ‌گاه زیر یوغ دشمنان به خصوص آمریکا این شیطان بزرگ نرفته و نخواهد رفت.

قندهاری تاکید کرد: ملت ایران استوارتر از همیشه پای شجره ولایت فقیه ایستاده و هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد دشمنان از خط قرمز نظام عبور کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به نام‌گذاری سال 92 به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب، این نام‌گذاری را یک جهاد سیاسی و اقتصادی دانست و گفت: فرد فرد مسئولین و کارکنان وزارت دفاع خصوصاً سازمان عقیدتی سیاسی باید با تمام وجود در اجرای منویات معظم له و پیشرفت و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ اظهار داشت: کارکنان وزارت دفاع به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نیروهای مسلح بار دیگر به ندای مقتدای خود لبیک جانانه خواهند گفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: شما فرماندهان جبهه فرهنگی در حوزه وزارت دفاع هستید و باید پرچم‌دار اجرای فرامین ولی امر مسلمین بوده و این مهم جز با عمل تحقق نخواهد یافت.

انتهای پيام/ش
برچسب ها: وزارت دفاع ، قرآن ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار