بوشهر/

راه‌اندازی شعبه‌های اقماری تامین اجتماعی در بردخون و آبدان

رئیس تامین اجتماعی شهرستان دیر از راه‌اندازی شعبه‌های اقماری تامین اجتماعی در بردخون و آبدان خبر داد.

به گزارش گروه استا ن هاي باشگاه خبرنگاران ،عبدالله عباسی در جمع مسئولان دیر با تقدیر از همراهی دست‌اندرکان و مسئولان شهرستان دیر با این اداره در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اظهار داشت: شعبه‌های اقماری این سازمان در شهرهای بردخون و آبدان توانسته رضایت خاطر جمع کثیری از شهروندان این شهرها را به خود جلب کند.

وی تصریح کرد: کارکنان تامین اجتماعی در شهرستان دیر تمام توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به‌کار گرفته اند و امید داریم با یاری خداوند متعال در انجام رسالت خطیر خود سربلند و پیروز باشند.

بخشدار مرکزی بندر دیر با حضور در اداره تامین اجتماعی شهرستان دیر از نزدیک با نحوه خدمات دهی این سازمان در شهرستان دیر به شهروندان آشنا شد.

محمد فخرایی در این بازدید از خدمات رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شعبه‌های اقماری تامین اجتماعی در بردخون و آبدان دیر تقدیر کرد و گفت: عملکرد این اداره در سطح شهرستان رضایت‌مند بوده است.

بخشدار مرکزی شهرستان دیر خدمت به مردم را از مهم‌ترین رسالت‌های دولتمردان و مسئولان شهرستان دیر بیان داشت و گفت: فرصت خدمت به مردم به عنوان یک نعمت محسوب می‌شود و همگان باید از این فرصت استفاده بهینه کنند./ك

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.