معاون راه‌سازي اداره‌كل راه و شهرسازي خوزستان گفت: خوشبختانه جاده آبادان ـ ماهشهر از پروژه‌هاي مهم و مهر ماندگار استان سال‌گذشته به بهره‌برداري رسيد كه كاهش 95 درصدي تصادفات رخ به رخ از مزيت‌هاي تكميل اين پروژه بوده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خوزستان، بهرام سيفي ، اظهاركرد: اين پروژه مهم در سال 91 با همت شركت‌ ساخت و توسعه زيربناهاي كشور و هماهنگي اداره‌كل راه و شهرسازي استان با طول 70 كيلومتر به بهره‌برداري رسيد.
وي افزود: اجراي اين پروژه از سال 84 آغاز شد اما در سال 91، 41 كيلومتر يعني بيش از نيمي از پروژه تكميل و ساخته شد. متاسفانه عدم نقدينگي و عدم تزريق مناسب منابع مالي به اين پروژه دليل اصلي توقف و تاخير اجراي پروژه جاده آبادان ـ ماهشهر بوده است.
معاون راه‌سازي اداره‌كل راه و شهرسازي خوزستان عنوان‌كرد: كاهش زمان سفر، اصلاح و تبديل جاده از 2 خطه به چهار خطه، سهولت تردد و كاهش 95 درصدي تصادفات رخ به رخ از مزيت‌هاي تكميل آن بوده است.
سيف اظهاركرد: جداسازي خطوط جاده در حال حاضر انجام شده و در صورت تامين منابع مالي، در سال‌هاي آينده شانه‌سازي جاده‌ انجام مي‌شود.
برچسب ها: آبادان ، ماهشهر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار