ششمين جشنواره دانشگاهي آموزشي شهيد مطهري ارديبهشت ماه امسال همزمان با سالروز شهادت شهيد مطهري در دانشگاه علوم پزشکي مشهد برگزار مي شود.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، جليل توکل افشاري معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشکي مشهد گفت :‌اين جشنواره با شعار آموزش پزشکی پویا، حرکتی هوشمندانه در مسیر خودکفایی و تولید ملی و  با هدف شناسائي و معرفي فرآيند هاي آموزشي مطلوب كشوري ، دانشگاهي و همچنين نوآوري ، ابداع و معرفي فرآيند هاي جديد برگزار مي شود .

وی روشها و فنون آموزشي،  برنامه ريزي آموزشي، ارزشيابي در آموزش، مشاوره و راهنمايي تحصيلي،ساختار آموزشي، اخلاق در آموزش،قوانين و مقررات آموزشي و توليدات آموزشي را از جمله محورهاي اين جشنواره برشمرد.

افشاری افزود :‌همچنين اين جشنواره در حيطه هايي از جمله تدوين و بازنگري برنامه هاي آموزشي،روشها و تكنيكهاي آموزشي، سنجش ،‌ارزشيابي و اثربخشي آموزشي، مرجعيت ، رهبري و مديريت آموزشي، مشاوره و راهنمايي، فعاليتهاي فرهنگي و امور تربيتي و اجتماعي، قوانين ، مقررات و ساختارهاي آموزشي و محصولات آموزشي برگزار مي شود .

معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشکي مشهد در مدت زمان فراخوان اين جشنواره 102 فرآيند دريافت شد خاطر نشان کرد :‌از اين تعداد 24 فرايند به عنوان فرایند های منتخب دانشگاهی برگزیده شد.

افشاري تصريح کرد :‌ علاوه برتقدیر از صاحبان فرایندهای منتخب در هفته آموزش (اردیبهشت 92) در سطح دانشگاه، فرایندهای مذکور برای شرکت در جشنواره کشوری نیز ارسال مي شود .

اساتيد و اعضاء هيئت علمي مي توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره و  ازجمله لیست فرایندهای منتخب دانشگاهی  به سایت جشنواره به آدرس http://www.mums.ac.ir/motahari مراجعه کنند./ع

 

برچسب ها: جشنواره ، دانشگاهی ، مطهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.