بازیکن تنیس روی میز کشورمان گفت: اردوی تیم ملی بابلسر در بهترین شرایط برگزار شد.

امین میرالماسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در اردوی بابلسر که مدت 10 روز برگزار شد من، نوشاد و نیما عالمیان و حمیدرضا طاهرخانی حضور داشتیم و ابراهیم علیدخت نیز هدایت اردو را برعهده داشت.

وی اضافه کرد: سالنی که برای تمرین در نظر گرفته شد در شرایطی استثنائی بود زیرا در نزدیک ترین منطقه به دریا بود که این شرایط آب و هوایی برای ورزش تنیس روی میز بسیار مناسب است.

میرالماسی در پاسخ به این پرسش که این اردو به صورت رسمی و زیر نظر فدراسیون تنیس روی میز بوده است یا خیر گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم علیدخت با ما تماس گرفتند و ما را این اردو دعوت کردند.

وی ادامه داد: ابراهیم علیدخت مربی باتجربه و خوبی است و من در این مدت 10 روز چیزهای زیادی از وی یاد گرفتم، علیدخت از لحاظ فنی به ما کمک کرد و نکات ریزی را درباره تکنیک هایمان گفت که بسیار مؤثر بود.

وی درباره اینکه حضور تعداد کم بازیکنان در اردو شرایط تمرینی بهتری برای آنها فراهم کرد یا خیر گفت: فکر می کنم اگر تعداد بیشتری از بازیکنان در اردو بودند برای مثال تعدادمان تا 10 نفر می رسید تمرینات بهتری داشتیم اما بازیکنان به دلیل اینکه این اردو در ایام تعطیلات عید نوروز بود نتوانستند خود را به این اردو برسانند.

میرالماسی به اردوی اصفهانی تیم ملی هم اشاره کرد و در این باره گفت: اردوی اصفهان، اردوی خوبی بود و امکانات هتل، سالن تمرین عالی بود میزبانی بسیار خوبی اصفهان از ملی پوشان تنیس روی میز کشور انجام داد من هم از روز دوم به اردو رفتم نمی دانم اسمم از لیست جا مانده یا اتفاق دیگری رخ داده بود ولی به طور کل تمرینات قابل قبولی را داشتیم.

میراسلماسی از رحمت عالمیان پدر نوشاد و نیما عالمیان به خاطر اردوی بابلسر قدردانی کرد و اظهار داشت: رحمت عالمیان زحمات زیادی را برای اردوی بابلسر کشید، هماهنگی سالن و سایر مسایل مربوط به اردو را برعهده داشت و کمک فراوانی به فدراسیون و بازیکنان حاضر در اردو کرد و از وی تشکر می کنم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار