ادعای مسئولان استقلال:

هیچ کس اعتراض نکند / اصلی ها 60 درصد قراردادها را گرفتند

اعضای تیم استقلال، همچنان به مشکلات مالی معترض هستند و مدعی شدند که مسئولان این تیم درخصوص مسائل مالی اقدامات لازم را انجام ندادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : اعضای تیم استقلال در خصوص شرایط مالی تیم با مشکلات خاصی روبرو هستند و اعلام داشتند که اوضاع برای این تیم ایده آل نیست زیرا وضعیت طوری پیش می رود که بازیکنان همچنان به پول نیاز دارند اما در این خصوص اقدام جدی انجام نمی شود و این موضوع مشکلاتی جدی را برای تیم بوجود آورده است .

شایان ذکر است، برخی اعضای تیم استقلال مدعی شدند که حتی یک ریال نیز از باشگاه دریافت نکردند ، اما مدیریت استقلال و مسئولان اعلام کردند که در این خصوص اطلاعات درستی ارائه نشده است زیرا اعضای تیم استقلال از جمله بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم به میدان رفتند . 60 درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند و بدون مشکلات مالی پیش می روند. اما در خصوص نفرات ذخیره تیم شرایط متفاوت پیش می رود زیرا بازیکنان ذخیره تیم هنوز نتوانستند در این خصوص با اوضاع ایده آل مالی روبرو شوند و به همین دلیل اعلام کردند که همچنان پولی را دریافت نکردند.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال با ادعای مسئولان تیم روبرو شدند و اعلام داشتند که قصد ندارند ، به این اعتراض ها توجهی کنند زیرا آنها رانمی پذیرند ./مح
برچسب ها: مالی ، مدعی ، شدند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار