استاندار گلستان گفت: انتخابات مظهر حماسه سیاسی و نمایشگر اقتدار نظام است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،جواد قناعت پیش از ظهر شنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار داشت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است وحضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم است.
وی افزود:در طول 33 سال شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات بودیم و هنوز در پایین ترین سطح مشارکت مردم درصد حضور واجدین شرایط کمتر از 50 درصد نشده و حضور گسترده مردم در انتخابات از موضوعات اساسی ما است.
 
وی بیان داشت: هرچه حضور مردم بیشتر باشد دشمن ناامید تر می شود و امنیت پایدار را برای ما رقم می زند، چرا که دکترین اصلی امنیتی ما پشتوانه مردمی است  و هرچیز که موجب نارضایتی مردم شود باید از آن پرهیز کرد.
 
قناعت در ادامه بابیان اینکه دشمن تمام توانش در برابر کشور ایران به پایان رسیده است گفت: چشم دشمن به انتخابات ایران است.
 
وی تصریح کرد: حضور همه مردم وهمه سلیقه ها در انتخابات هم حق است وهم وظیفه و تنور انتخابات زمانی گرم می شود که همه سلایق بیایند، البته سلیقه هایی که در مدار انقلاب و معتقد به نظام باشند.
 
استاندار گلستان در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از نکات مهم در انتخابات این است که رای مردم تعیین کننده است و در این جا است که بحث انتخاب اصلح معنا پیدا می کند و باید به عنوان شهروند کسی را انتخاب کنیم که مواضع و سخنانش به موضع و سخنان رهبری نزدیک تر ویا منطبق باشد.
 
وی افزود: همه باید در انتخابات تسلیم قانون باشند وهرچه قانون گفته است به آن عمل کنند و اگر شبهه ای هم ایجاد شد از مسیر قانونی به آن شبهه رسیدگی شود.
 
قناعت در ادامه با بیان اینکه همه باید در انتخابات تابع ستاد انتخابات وهماهنگ با آن باشند گفت:همه مدیران بدانند امسال در کنار همه اولویت های کاری ، کار اصلی شان انتخابات است و باید به جد به آن بپردازند.
 
معرفی اولویتهای کاری سالجاری
 
وی بیان داشت: پرداختن به موضوعات جشنواره ها وموضوعات فرهنگی و دانشگاه ها وادامه کار در بخش زیرساخت ها از اولویت های اصلی ما در سال 92 است .
 
وی ادامه داد: ادامه پروژه های مسکن مهر، ادامه طرح های مهر ماندگار وادامه کار در ستاد مبارزه با مواد مخدر دراستان از جمله اولویت های اصلی سال 92 است .
 
استاندار افزود: ادامه کار در کارگروه توسعه بخش کشاورزی که 137 میلیارد تومان سهم گلستان بود و در سال گذشته 140 میلیارد تومان برای آن پرونده سازی شد و به تصویب رسید که تاکنون 110 میلیارد آن پرداخت شده است .
 
وی بابیان اینکه امسال کارگروه توسعه بخش معدن نیز در استان آغاز به کار می کند گفت: بسته های سیاستی  توسعه بخش معدن به استان ها ارسال شده ومهمترین کار ما در این بخش اکتشاف، استخراج و سرمایه گذاری است و البته باید از محیط زیست و منابع طبیعی نیز در این زمینه کمک گرفت./ك
برچسب ها: سیاسی ، حماسه ، مظهر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.