رييس كلانتري 118 ستارخان گفت: يك شهروند به صورت ناآگاهانه يكي از حرفه‌ترين سارقان فراري تهران را به دام انداخت.

سرهنگ امير حسين رضايي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: يك شهروند در حالي كه خودرو سواري خود را در كنار خيابان پارك كرده بود و قصد ترك آن را داشت، پس از پياده شدن بلافاصله ريموت قفل درب ها را مي‌زند.
رييس كلانتري 118 ستارخان اذعان داشت: پس از قفل شدن درب خودرو سارق كه به دليل سرقت خودرو زير صندلي عقب پنهان شده بود و در موقعتي مناسب قصد فرار از خودرو را داشت بازهم در خودرو گرفتار مي‌شود، ولي اين بار سر و صداي ايجاد از باز كردن درب، توجه صاحب خودرو را جلب مي‌كند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه بيان كرد: صاحب خودرو با مشاهده سارق بلافاصله با سامانه 110 تماس گرفته و ماموران كمتر از 3 دقيقه خود را به محل مي‌رسانند.
وي خاطر نشان كرد: سارق كه با ضربه زدن توانسته بود شيشه خودرو را بشكند قبل از فرار توسط ماموران دستگير و در حالي كه دستانش توسط شيشه اتومبيل جراحت ديده بود، به همراه شاكي به كلانتري انتقال داده شد.
گفتني است متهم در بازجويي اوليه اظهار داشت: قصد سرقت خودرو را در چند خيابان پايين تر داشتم كه با ورود به خودرو صاحبش سر رسيد و من نيز خود را زير صندلي عقب پنهان كردم و زماني كه صاحب خودرو با گذر از چند خيابان مجدد توقف كرد خود را براي فرار در بين زمان كوتاه باز كردن درب خودرو و بستن آن به وسيله ريموت آماده كردم، كه ناگهان راننده به محض پياده شدن ريموت را فشار داده و من نيز نتوانستم از خودرو پياده شوم كه در نهايت با متوجه شدم صاحب خودرو و حضور به موقع پليس دستگير شدم./ف

برچسب ها: شهروند ، حرفه ، دام ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار