رییس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری 12 سارق در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ «مصطفی طلوعی» اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در دو روز گذشته 12 سارق منزل، سیم برق، ساختمان‌های نیمه‌کاره، داخل خودرو، خودرو و .. دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به همکاری مطلوب مردم با پلیس در این زمینه گفت: با اجرای طرح‌های مختلف از سوی پلیس و همکاری خوب شهروندان زنجانی و رعایت هشدارهای پلیس به دستگیری سارقان در استان منجر شد.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به کشف یک دستگاه خودروی مسروقه در استان از مردم خواست توصیه‌های پلیسی را جدی گرفته و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی از مردم استان خواست تا حد امکان از خالی گذاشتن منازل مسکونی خودداری کنند و برای اطمینان بیشتر بر روی دیوارها، پنجره‌ها و نقاط مختلف قابل نفوذ چون نورگیر، پاستور و ... حفاظ محکم و مقاوم نصب کنند.

طلوعی با تاکید بر عدم باز گذاشتن درب ورودی منزل در طول شبانه‌روز از شهروندان خواست قفل درب ورودی را به نحوی نصب کنند که قسمت توپی آن هم‌سطح بدنه باشد یا این‌که لوله‌ای را که طول آن کوتاه‌تر از طول کلید باشد به دور آن جوش دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش مهم مردم در تامین امنیت جامعه افزود: نقش مشارکت و همراهی تنگاتنگ اقشار مختلف جامعه در ایجاد امنیت بسیار مهم و سازنده است.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: همه اقشار مختلف جامعه در تولید امنیت باید سهم خود را به خوبی ایفا کنند و هدف پلیس گسترش مشارکت عمومی جامعه است.

این مسوول انتظامی با توصیه به شهروندان در خصوص جدی گرفتن نکات ایمنی گفت: توجه جدی همشهریان به توصیه‌های پلیس و رعایت نکات ایمنی فرصت را از مجرمان و سارقان می‌گیرد.

برچسب ها: زنجان ، سارق ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.