معاون ریس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی گفت: فعالان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و دست اندر کاران جشنواره ملی صدای بهار در 31 استان کشور فردا طی مراسمی در استانهای خود تجليل مي‏شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دکتر محمد شریف ملک زاده افزود: خوشبختانه در نوروز 92 شاهد بهترين نوع خدمت رساني و همکاري دستگاه هاي مرتبط با ستاد تسهيلات نوروزي اعم از هلال احمر، نيروي انتظامي و پليس راهور، پايانه ها، علوم پزشکي و اورژانس 115، فرمانداريها، شهرداريها و... بوديم.
معاون رییس جمهور با اشاره به بازديد مکرر بازرسان عالي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور از ستاد تسهيلات نوروزي استانها، اظهار داشت: گزارشات بازرسان حکايت از همکاري و مساعدت همه دستگاه هاي عضو به منظورارائه مناسب ترين تسهيلات به مسافران نوروزي دارد.
بر اساس این گزارش مراسم تجلیل از فعالان ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزی استانها به تفکیک و با حضور مقامات عالی و مسوولان ادارات مختلف در هر استان برگزار می شود.
  در مراسم تجلیل از فعالان ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزی در هر استان ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،جمعی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و همچنین نماینده ویژه معاون ریس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی  حضور خواهند داشت.
این مراسم در راستای ارائه خدمات شایسته ستاد تسهیلات سفرهای هر استان به گردشگران و اجرای مناسب برنامه‌های جشنواره ملی صدای بهار در تعطیلات نوروزی سال 92 انجام می‌گیرد.
در اين مراسم ادارات کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری هر استان از فعالان عرصه خدمت رسانی به گردشگران و مسافران  در ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي قدرداني می کنند./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار