مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم گفت: رسیدگی ویژه به مشکلات و مسائل مردم باید سرلوحه کار همه باشد تا مردم بتوانند راحت‌تر خدمات سازمان تأمین اجتماعی را دریافت کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان قم، سید مجتبی موسوی در دیدار با رئیس و کارکنان شعبه دو تأمین اجتماعی قم، وحدت و همگرایی در امور را لازمه ارائه خدمت مطلوب به بیمه شدگان عنوان کرد و افزود: آحاد مردم دغدغه تأمین اجتماعی دارند و ارائه بیش از 4500 مورد مشاوره توسط مراکز مشاوره این اداره کل، سیستم ندای تأمین 142 و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل در سال 91  گویای این واقعیت است.

وی با بیان اینکه «از مردم طلبکار نیستیم»، بر لزوم پاسخگویی مستدل و منطقی همراه با خوشرویی و تکریم مردم  تاکید کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم تشکیل کمیته‌های استانی از جمله کمیته بیمه‌ای را در راستای تسهیل و روان سازی امور مردم و ارائه خدمت بهتر به بیمه شدگان دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته‌های استانی منجر به اعتمادسازی بیشتر بین سازمان و بیمه شدگان شده و این امر موجب شده تا مسائل و مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن حل و فصل شود.

وی اجرای صحیح قوانین و مقررات توسط کارکنان سازمان را ضامن حفظ حقوق همه شرکای تأمین اجتماعی ذکر کرد و گفت: آگاه کردن مردم از حق و حقوق قانونی خویش به همراه تشریح قوانین سازمان تأمین اجتماعی منجر به درک متقابل شده و منشأ اثرات فراوان خواهد بود.
برچسب ها: قم ، تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.