مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از پخش 321 ساعت برنامه رادیویی، تلویزیونی و خبری از طریق شبکه محلی سبلان اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عبدالله مددی در نشست با جمعی از برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: در کنار تدارک برنامه‌های مختلف شبکه‌های صدا و سیما و همچنین دستگاه‌های مختلف ما نیز در ایام نوروز همراه هموطنان بودیم به طوریکه توانستیم با برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی بخشی از ساعات مخاطبان را پر کنیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه همکاران بخش سیما با پخش 105 ساعت برنامه متنوع اعم از سریال، فیلم‌های سینمایی، مستند و انیمیشن سعی کردند در خدمت هموطنان باشند و بیش از 500 ساعت برنامه تلویزیونی به صورت معمول به معرض نمایش گذاشته شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل خاطر نشان کرد: در بخش صدا 45 ساعت برنامه‌های متنوع نمایشی، مستند و موسیقی پخش شد و 96 ساعت برنامه رادیویی هفتگی نیز به صورت معمول از شبکه رادیویی سبلان پخش شده و به اطلاع مخاطبان رسید.

مددی اضافه کرد:‌ ما در دو بخش خبری تلویزیونی 671 دقیقه اخبار و رویدادهای استان را به همراه کشور و جهان به اطلاع هموطنان رساندیم که در این بخش‌های خبری 880 خبر اطلاع‌رسانی شد.

وی بیان کرد: در بخش اخبار رادیویی نیز 540 دقیقه خبرهای متنوع، گزارش و مصاحبه و گفت‌وگوی زنده رادیویی به اطلاع مردم رسید و سعی کردیم در این ایام از نقاط گردشگری و پرجاذبه استان گزارش‌هایی را تهیه کرده و به صورت زنده و یا تولیدی به اطلاع مخاطبان برسانیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل یکی از عمده مسئولیت‌های صدا و سیما را در نوروز امسال با توجه به تنوع برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی جلب نظر مخاطبان و تلاش برای تنوع‌بخشی به برنامه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: ما هم در صدا و هم سیما سعی کردیم امسال نوآوری‌ها را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم برنامه‌های متنوع با شاخصه‌های ارزشی و دارای جایگاه اصیل را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

مددی گفت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی صدا و سیما تلاش می‌کند در رویداد عظیم انتخابات با توجه به سیاست سازمان برنامه‌هایی را با محوریت آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت مردم برای حضور در انتخابات تهیه و پخش کند تا در یک فرآیند رو به جلو بتوان بخش عظیمی از توانمندی‌ها را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه سخنان خود افزود: ما در کنار تولید و پخش سریال‌ها برنامه‌های مستند و پویانمایی امسال مصمم هستیم با بهره‌گیری از توان هنرمندان استان فیلم‌های سینمایی و برخی تولیدات فاخر را نیز به سرانجام رسانیم تا قابلیت مرکز بیش از هر زمان دیگر مشخص و معلوم شود/ع.

برچسب ها: اردبیل ، پخش ، برنامه ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.