جنبش یاران 14 فوریه بحرین در بیانیه‌ای امروز را "جمعه همبستگی با آیت الله نمر و علامه العامر" علمای بازداشت شده عربستانی، اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه العالم ؛ در این بیانیه آمده است: جنبش یاران انقلاب 14 فوریه برای قدردانی از تاریخ مبارزات این دو عالم و فقیه و مفسر قرآن و خدمات آنان، از مردم بحرین دعوت می کند امروز پس از نماز جمعه در فعالیتها و تظاهرات و راهپیمایی‌ها شرکت کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه در حمایت از آیت الله نمر تأکید شده است: ما امروز در برابر این فقیه بزرگ که از انقلاب ملت ما حمایت و مواضعی اصولی و انقلابی در قبال مسأله ما اتخاذ کرد، مسئولیتی تاریخی داریم.

جنبش یاران 14 فوریه همچنین از گروه‌های سیاسی دیگر مانند جمعیت عمل اسلامی (امل) و ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه به دلیل دعوت از مردم برای شرکت در فعالیتها و مراسم امروز قدردانی کرد.

این جنبش خاطرنشان کرد که از مردم در نقاط مختلف دنیا خواسته است در هفته همبستگی با این دو عالم عربستانی فعالیت‌هایی را انجام دهند، که با پاسخ‌های گسترده‌ای از سوی مراجع دین و حوزه‌های علمیه در ایران، لبنان و عراق همراه شده است.

                                       آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: نمر ، بحرین ، سخنرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار