رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور از بارش پراکنده باران در برخی از استانها خبر داد.


سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راههای مواصلاتی استانهای گیلان، قزوین، فارس، قم ، کردستان، آذربایجان غربی و استان مرکزی بارش پراکنده باران است .
وی در خاتمه بیان کرد: در سایر استان ها وجاده ها وضعیت جوی آرام است.




* ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – چالوس
* به روز رساني شده در ساعت 13:30

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – چالوس خبر داد.سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در محور فیروزکوه در محدوده شیر‌گاه، محور کرج- چالوس در استان البرز محدوده مر‌زن آباد تا پل دزد بن و پل زنگو‌له ترافیک نیمه سنگین است.
وی بیان کرد: در استان زنجان محور زنجان –قزوین، استان گیلان محور رشت – قزوین و آزاد راه قزوین- کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
*افزایش بار ترافیکی ورودی شهر تهران از عصر امروز
* به روز رساني شده در ساعت 12:30


جانشین رییس پلیس را‌هور تهران بزرگ از ترافیک روان در ورودی های شهر تهران خبر داد.
سرهنگ بذر افشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر ترافیک در ورودی و خروجی های شهر تهران عادی و روان است و مشکل خاصی در تردد وسایل نقلیه عبوری نیست.
وی در خاتمه بیان کرد: از عصر امروز جمعه پیش بینی می شود بار ترافیکی در ورودی های شرق ، غرب و جنوب تهران افزایش یابد و به مرور ترافیک سنگین می شود.



*ترافيك نيمه ستگين در جاده هاي كشور
* به روز رساني شده در ساعت 11:30

رئيس پليس مركز كنترل ترافيك راههاي كشور از خبر داد.سرهنگ سلبي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:  ترافيك در محور هراز از آمل به تهران در محدوده گزنگ تا پلور ،استان البرز محور كرج – چالوس در محدوده پل زنگوله ، محور فيروزكوه در محدوده ورسك ترافيك نيمه سنگين است.

وي  بيان كرد:در استان گيلان محور رشت – قزوين در محدوده منجيل و رودبار و آزادراه قزوين – كرج ترافيك نيمه سنگين است.



*هراز و چالوس از ساعت 15 يکطرفه مي‌شود

* به روز رساني شده در ساعت 10:00

آخرين وضعيت ترافيک جاده‌هاي کشور حاکي است که محور هراز و چالوس از ساعت 15 يکطرفه مي‌شود
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  بر اساس آخرين اخبار دريافتي از مراکز و دوربين‌هاي کنترل ترافيک پليس راه در مسيرهاي رشت- قزوين، قزوين- کرج و زنجان- قزوين در استان قزوين، بار ترافيکي نيمه سنگين است.
 
 تردد در ساير جاده هاي اصلي کشور به صورت عادي و روان جريان دارد .
 
 با پيش‌بيني انجام شده در خصوص به وجود آمدن بار ترافيکي سنگين در جاده هاي هراز و چالوس، از ساعت 15 امروز طبق اعلام قبلي تردد در اين دو جاده از شمال به جنوب به صورت يکطرفه انجام مي‌شود.



 
در استان لرستان جاده خرم‌آباد به بروجرد و خرم‌آباد به انديمشک و در استان مرکزي جاده اراک به توره بارش باران و لغزندگي سطح جاده‌ها اعلام شده است و در ساير جاده‌هاي کشور وضعيت عادي است./ل
برچسب ها: مسیرها ، کنترل ، ترافیک ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار