مدیر روابط عمومی فدراسیون جودو گفت: تیم منتخب جودو خراسان رضوی بدون مجوز شورای برون مرزی و هماهنگی با فدراسیون جودو راهی مسابقات جایزه بزرگ تاجیکستان شده اند.

محمد بیرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اعزام تیم منتخب خراسان رضوی به مسابقات جودو جایزه بزرگ تاجیکستان خاطر نشان کرد: از آنجا که این استان برای اعزام به مسابقات تاجیکستان با فدراسیون هماهنگی های لازم را انجام نداد و از شورای برون مرزی نیز مجوز نگرفتند تیم اعزامی آنها به مسابقات جایزه بزرگ ارتباطی به فدراسیون جودو ندارد و نمی توان آنها را نماینده ایران محسوب کرد.
 
وی درباره علت عدم صدور مجوز برای تیم خراسان رضوی گفت: ما درخواستی از سوی آنها نداشته ایم اگر به ما از قبل اعلام می کردند بی تردید کارهای مربوط به اعزام و مجوز شورای برون مرزی را انجام می دادیم اما این اتفاق نیفتاد.
 
لازم به ذکر است، رقابتهای جایزه بزرگ تاجیکستان در روزهای 16 تا 18 فروردین ماه با حضور تیم جودو منتخب خراسان رضوی برگزار می شود.
 
حميد قلی، محمد زند روحانی، مهدی فيضی، عباس نيک سرشت و اميد رضاپناه اعضای تیم منتخب خراسان رضوی را تشکیل می دهند که محمدجواد غضنفری مربیگری آنها را به عهده دارد. مهدی كمالی نیز به عنوان سرپرست نمایندگان ایران را در این سفر همراهی خواهد کرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.