هزاران نفر از شهروندان فلسطيني در تشييع پيکر شهيد ميسره ابوحمديه شرکت کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني الميادين ؛ اين تشييع جنازه در شهر الخليل در کرانه باختري رود اردن برگزار شده است .امجد النجار رئيس انجمن اسري فلسطيني در الخليل گفت: پزشکي قانوني فلسطين پس از تشريح جسد شهيد به اين مسئله پي برد که وي چند سال پيش در زندان هاي اسرائيل به بيماري سرطان دچار شد و اين بيماري تمامي بدن وي را فراگرفته بود.
                                  

 استخوان هاي اين شهيد از هم پاشيده بود. اين مسئله ادعاي رژيم صهيونيستي مبني بر اين که وي يک ماه پيش به اين بيماري دچار شده است را رد مي کند. پزشکي قانوني فلسطيني فهرست اتهاماتي را عليه اشغالگران اسرائيلي به دليل بي توجهي پزشکي عليه اسراي فلسطيني تهيه کرده است.

 ما به دنبال آن هستيم که اين پرونده در دادگاه هاي بين المللي مطرح شود. ملت فلسطين بي صبرانه منتظر طرح اين شکايت عليه اسرائيل در دادگاه هاي بين المللي است. مقامات اسرائيلي مي گويند بيست و پنج اسير فلسطيني به بيماري سرطان دچار شده اند و بيست و هفت نيز معلول هستند.

بسياري از اسراي فلسطيني از بيان بيماري خود خودداري مي کنند چرا که مي دانند رفتن به بخش پزشکي زندان الرمله به معناي رفتن به گورستان است. بسياري از اسراي فلسطيني در اين بخش به شهادت رسيدند. غذاهاي بدي به اسراي فلسطيني داده مي شود، از اسراي فلسطيني براي آزمودن داروهاي شرکت هاي اسرائيلي استفاده مي شود و شکنجه اسراي فلسطيني ادامه دارد.

همچنين منابع خبري از درگيري در شهر الخليل بين فلسطيني ها و نيروهاي اشغالگر رژيم صهيونيستي خبر داد.

                                                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: فلسطین ، الخلیل ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار