مسئولان امنيتي فلسطين اعلام کردند در تيراندازي شامگاه چهارشنبه نظاميان صهيونيستي به طرف جوانان فلسطيني نزديک طولکرم در شمال کرانه باختري رود اردن يک جوان شانزده ساله به شهادت رسيد و دو نفر ديگر زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري فرانسه ، اين منابع با اعلام اين خبر افزودند در تيراندازي نظاميان اسرائيلي به گروهي از جوانان فلسطيني که به ايست بازرسي اسرائيل سنگ پرتاب مي کردند عمر نصار با اصابت گلوله به سرش به شهادت رسيد.  
 در اعتصاب سراسري و تظاهراتي که در چند شهر کرانه باختري در پي مرگ يک اسير فلسطيني در بيمارستاني در فلسطين اشغالي برگزار شد درگيريهايي در کرانه باختري رود اردن به ويژه در الخليل رخ داد.  
ميسره ابوحمديه (چهل و شش ساله) و مبتلا به بيماري سرطان که از سال دو هزار و دو در زندانهاي اسرائيل زنداني و به حبس ابد محکوم بود ، صبح سه شنبه در زنداني در اسرائيل جان باخت.  
هزاران فلسطيني چهارشنبه در روستاي ابوديس نزديک شرق بيت المقدس براي انتقال پيکر وي به پزشکي قانوني دانشگاه ابوديس تجمع کردند.  
جسد دومين جوان فلسطيني نيز که شامگاه چهارشنبه با شليک نظاميان صهيونيست در شهر طولکرم واقع در کرانه باختري کشته شده است صبح امروز (پنجشنبه) کشف شد.
منابع درماني و مسئولان امنيتي فلسطيني گفتند ، جسد ناجي باليسي  هفده ساله، صبح امروز کشف شد. 
 وي و  پسرعموي  شانزده ساله‌ اش عمر نصار شب گذشته به همراه گروهي از جوانان فلسطيني به سوي يک ايستگاه بازرسي جاده‌اي در نزديک طولکرم واقع در شمال کرانه باختري سنگ پرتاب مي‌کردند . عمر نصار  هم از ناحيه سر هدف  گلوله نظاميان صهيونيست قرار گرفته  و کشته شده بود.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار