نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعاونی های صنفی تولیدی در بخش کشاورزی نقش مهمی در کاهش فعالیت واسطه ها و اخلال در نظام بازار دارند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، فرهنگی با اشاره به نقش نهادهای صنفی در توسعه کشور افزود: این تشکل ها می توانند با ارائه راهکارهای مناسب در تصمیم گیری های اقتصادی مشارکت داشته باشند.

وی به لحاظ محدودیت در منابع آبی بر استفاده بهینه و چندمنظوره از این منابع تاکید کرد و گفت: منابع طبیعی باید از فعالیت کشاورزان در راستای اهداف توسعه حمایت کند.

فرهنگی با بیان اینکه منابع طبیعی بایستی از کشاورزان حمایت نماید ادامه داد: خلع ید اراضی از کشاورزان مغایر با اهداف تشکیل وزارت جهادکشاورزی می باشد.

عضو هیات رییسه مجلس نهم با تاکید بر ضرورت تقویت تولید صادرات محور در بخش کشاورزی اظهارکرد: حماسه اقتصادی در بخش کشاورزی با افزایش کمی و کیفی تولید محقق می شود.

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته در مناطق زلزله زده استان گفت: آسیب دیده ها از زلزله ارسباران به منظور تداوم فعالیت کشاورزی و دامپروری نیازمند توجه و حمایت بیشتری هستند و بایستی در 6ماه نخست سالجاری مسائل و مشکلات مربوط به زلزله زدگان حل و فصل شود.

فرهنگی با بیان اینکه الگوی کشت هر شهرستان بایستی توسط مسئولان آن منطقه تبیین و ارائه شود افزود: نظام صنفی کارهای کشاورزی در این خصوص می تواند قدمهای موثری بردارد./ع


برچسب ها: تعاونی ، صنفی ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.