عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: اظهارات آمانو در نزديکي مذاکرات آلماتي 2، نوعي شيطنت و ايجاد مانع در روند آن است که همانند گذشته به نفع جمهوري اسلامي ايران خواهد بود.

صفر نعيمي‌رز نماينده آستارا در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نزديکي مذاکرات ايران و 1+5 در آلماتي و اظهارات آمانو مبني بر اينکه ايران در حال کار بر روي سلاح هسته‌اي است، گفت:‌ ادعاهاي بي‌اساس اين چنيني عليه ايران از گذشته وجود داشته و خواهد داشت. 

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي ادامه داد: اظهارات آمانو در نزديکي مذاکرات، نوعي شيطنت و ايجاد مانع در روند آن است که همانند گذشته به نفع جمهوري اسلامي ايران خواهد بود.

وي افزود: پاي ميز مذاکره نشستن گروه 1+5 با نشان‌دهنده تسيلم آن‌ها در برابر خواسته ملت ايران و مقبوليت برنامه‌ هسته‌اي ماست. 

نماينده آستارا تصريح کرد: برنامه هسته‌اي ايران صلح‌آميز است، همانطور که مقام معظم رهبري نيز استفاده از سلا‌ح‌هاي اتمي را براي کشتار جمعي تحريم کرده‌اند در حالي‌که غرب نمي‌خواهد صلح‌آميز بودن فعاليت‌هاي هسته‌اي را پذيرفته و قانع شود.

نعيمي‌رز در پايان خاطر نشان کرد: اظهارت و ادعاهاي بي‌اساس در مورد مسئله هسته‌اي ايران به جايي نخواهد رسيد و مذاکرات آتي به نفع دولت و ملت کشورمان خواهد بود.  

انتهاي پيام/

برچسب ها: ایران ، مذاکرات ، آمانو ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار