مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت : مقابل داماش حق اشتباه کردن نداریم چون در جام حذفی دریک تک بازی سرنوشت تیم ها مشخص می شود.

علیرضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس درگفتگو با خبرنگار وزرشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه بازی با داماش شرایط خوبی داریم و همه بچه ها آماده اند تا در این دیدار نتیجه لازم را بگیریم . درحال حاضر فقط مهرداد پولادی مصدوم است ورضا حقیقی هم که تازه خوب شده ، درتمرینات شرکت می کند وانشاءاله به این بازی می رسد.

بازی های جام حذفی واقعاً سخت است چون تک بازی است ونبایداشتباه کنیم چون سرنوشت تیم ها در همین بازی مشخص می شود.

وی ادامه داد: ما درخانه حریف بازی می کنیم و مطمئناً بایدخیلی با برنامه کار کنیم . این بازی درچنین شرایطی چندان عادت نداریم . ما باید دقت کنیم وتلاش کنیم تا در 90دقیقه کار راتمام کنیم وبه فینال برسیم .

وی در مورد شرایط داماش گفت : داماش گیلان تیم خوبی است به خصوص اینکه درزمین خودشان بازی می کنند و چمن مصنوعی است وبه این شرایط عادت داریم . بازی خیلی سختی در رشت داریم و آنها هم قطعاً برنامه دارند تا این بازی را ببرند وبه فینالی برسند اما به هیچ وجه به مشکلات فکر نمی کنیم وزمین چمن مصنوعی راهم بهانه نمی کنیم وفقط تلاش می کنیم تا به فینال برسیم . تحت هرشرایطی باید داماش را ببریم تابه فینال جام حذفی برسیم .

وی درمورد حضور هواداران پرسپولیس دردیدار با داماش گیلان گفت: صد درصد هواداران پرسپولیس دراین دیدار حضور خواهند داشت.

در رشت همیشه هواداران پرسپولیس کنارتیم حضور داشته اندو حمایت بسیارخوبی هم ازتیم داشته اند وقطعاً در این بازی هم می آیند و پرسپولیس را تشویق وحمایت خواهند کرد چون دوست دارند تیم محبوبشان به فینال جام حذفی برود وقهرمان شود . ما هم تلاش می کنیم تا با یک برد خوب جواب حمایت شان را بدهیم و دل آنها را شاد کنیم .

نورمحمدی در پایان گفت: جام حذفی برای ماخیلی مهم است. کسب سهمیه درلیگ برای ما خیلی سخت شده اما درجام حذفی هم می توانیم سهمیه هدیه بدهیم . جام حذفی برای کل مجموعه پرسپولیس مهم است و تلاش می کنیم تا در این رقابت ها قهرمان شویم وجواز حضور درلیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم . قطعاً هواداران پرسپولیس شرایط ما و حساسیت کاررادرک کرده اند و در رقابت ها کنار ما خواهند بود تا با کمک حمایت آنها قهرمان  این دوره جام حذفی شویم و بتوانیم دوباره در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم چون واقعاً حیف است که نتوانیم با چنین تیم خوبی راهی آسیا شویم./آق

برچسب ها: بازی ، است ، حریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار