امکانات تبلیغاتی ضعیف و کم لطفی منتقدان در حق "قاعده تصادف" این فیلم را مورد اجحاف قرار داد.

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:  هر بازیگر حرفه ای در شناسایی و انتخاب فرصت های خوب بازیگری تیزبین است و با توجه به موفقیت اثر قبلی بهنام بهزادی پیشنهاد کار در این فیلم را پذیرفتم.
وی افزود: فرم روایی این فیلم را مطابق با توضیحات کارگردان دوست داشتم و چالش خوبی برای یک بازیگر است.
وی بیان کرد: فضای پشت صحنه گروه نیز همانند فضای پشت صحنه یک گروه تئاتر صمیمی بود و پیش از دو ماه و نیم تمرین و تعامل ما با گروه طول کشید و کارگردان از همان ابتدا با توجه به دارا بودن تصور ذهنی خوب از فیلم قادر به راهنمایی بازیگران در قالب تصور خود بود.
این بازیگر بیان کرد: مهمترین و بدترین اتفاق این فیلم شکل اکران نوروزی بود که به سختی موفق به اخذ مجوز شد زیرا بیشتر سینماها را آثار فیلمی در اختیار داشتند.
خطیبی تصریح کرد: با توجه به اشکالات موجود در پخش تیزرهای تبلیغاتی این فیلم و کم لطفی دوستان منتقد و گروه های تحت تاثیر آن ها همچون مطبوعات متاسفانه در حق قاعده تصادف شد.
این بازیگر ادامه داد: با توجه به امکان تبلیغاتی ضعیف برای "قاعده تصادف" تبلیغات دهان به دهان توسط مخاطبان تنها راه شناسایی این فیلم بود.
وی افزود: این فیلم از روز اول تاکنون رشد تصاعدی داشته و طبق آمار از امروز اول رشد آن به حدود 70 درصد رسیده است.
خطیبی بیان کرد: در هسته نمایش فیلم بسیاری از بازیگران از اکران آن خبر نداشتند به طوریکه امیر جعفری بعد از 4 روز تاخیر پس از تماس با من متوجه نمایش عمومی آن شده بود.
وی بیان کرد: بسیاری از سینماداران از پذیرفتن اکران "قاعده تصادف" سرباز زده و سینما فرهنگ نیز تنها یک ساعت آن هم ساعت 11 شب را به آن اختصاص داده بود.
خطیبی ادامه داد: با توجه به کمبود چنین فیلم هایی باید مکانی به عرضه این فیلم ها اختصاص داده شود تا شاهد رشد آن باشیم زیرا فیلم های مستقل به دلیل کمبود حمایت مالی و نپذیرفتن سوژه های سفارشی به تنهایی بار معنویت آثار خود را به دوش می‌کشند.
این بازیگر عنوان کرد: نکته قابل تامل اختصاص زمان طولانی در برنامه های تخصصی همچون "هفت" برای فیلم "رسوایی" بود که خود از امکانات تبلیغاتی بالایی برخوردار است اما با تمام این تفاسیر "قاعده تصادف" توانسته مخاطبان خود را جذب کند و مخاطبان حرفه ای سینما در دوره های مختلف زمانی ثابت کرده اند که همواره پشتیان آثار خوب هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.