"قاعده تصادف" با کمترین تبلیغ و سالن نمایش در یک جنگ نابرابر اکران می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران، برنامه سینمایی "هفت" در آخرین جمعه سال 91 با اجرا و سردبیری "محمود گبرلو" از شبکه سه سمیا به روی آنتن رفت.
"بهنام بهزادی" کارگردان "قاعده تصادف" و "اشکان خطیبی" بازیگر این اثر مهمان برنامه "هفت" بودند.
"بهنام بهزادی" در ابتدا گفت: قاعده تصادف فیلم جوانهاست و روابط بین خود جوانان و والدینشان را نشان می‌دهد.
وی افزود: "قاعده تصادف" تلاش می‌کند بخشی از زندگی ارتباطات و ماجراهایی عمده جوانان و از طرفی والدین به تصویر بکشد.
"بهزادی" ادامه داد: فیلم به بازنمایی این ارتباطات می‌پردازد و بدون اینکه دخالت و یا قضاوتی کند و همین بازنمایی یک اتفاق، دشوار و سهل و ممتنع است.

*"قاعده تصادف" فیلم جوان پسند است
"اشکان خطیبی" بیان کرد: فیلم هایی که در سینمای مستقل ساخته می شود مهجور می مانند و تنها جشنواره به داد آنها می رسد.
"بهزادی" تصریح کرد: "قاعده تصادف" به شدت فیلم جوان پسند و سرگرم کننده است و اکران این اثر در نوروز بسیار خوب است چرا که این  فیلم در جشنواره فجر مورد استقبال منتقدان و اهالی سینما قرار گرفت.
وی بیان کرد: این یک فیلم مستقل است و در شرایطی بدون تبلیغ خاصی اکران می شود همین نوروز ما یک وجه تبلیغ است چرا که اثری که با هزینه شخصی ساخته می‌شود باید به بازگشت هزینه خود فکر کرد تا این مسیر را ادامه دهیم و بخش عمده مخاطب ما جوانان هستند و در  اکران نوروزی این فیلم مورد پسند آنها واقع خواهد شد.
"خطیبی" در ادامه اظهار داشت: در همه جای دنیا زمانی که تبلیغ مناسب باشد اثر با فروشی روبرو خواهد بود تلویزون باید با تبلیغات به فروش این اثر کمک کند "رسوایی" بدون تبلیغ هم می‌فروشد ما دریک جنگ نابرابر این فیلم را اکران می‌کنیم چرا که حتی تعداد سالن های ما نصف فیلمهای دیگر در حال اکران است.
"بهزادی" در پایان خاطرنشان کرد: اگر پای مخاطب به سینما باز شود این فیلم فروشی خواهد داشت اما ما برای حرکت اولیه دستمان بسته است و تعداد سالن هایمان نصف فیلم های دیگر است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار